وی عنوان کرد: پژوهش هایی که در حوزه عفاف و حجاب انجام می شود، نسبت به اهمیت این مساله کم است.
وی با اشاره به اینکه نه تنها در اجرا و تحلیل بلکه در تعریف پژوهش هم دچار مشکل هستیم، گفت: در پنج سال گذشته در بوجه های دولتی جمعا 50 عنوان پژوهش جدی تعریف نشده است و متاسفانه حجم پژوهش نسبت به اهمیت موضوع کم است.
مشاور کارگروه عفاف و حجاب در مورد کارکرد و تاثیر گذاری نشریات مکتوب در حوزه عفاف و حجاب تصریح کرد: مجلات اجتماعی و سبک زندگی به لحاظ نظری به موضوع عفاف و حجاب کم می پردازند. به دلیل بحث اهمیت درآمد و از دست ندادن مخاطب حتی سعی بر کم رنگ کردن این موضوع نیز دارند.
وی در مورد توجه روزنامه ها به مساله عفاف و حجاب عنوان کرد: روزنامه ها به دلیل نشر روزانه و زیر ذره بین بودن آنها قوانین را نسبت به مجلات بهتر رعایت می کنند، ولی همچنان به دلیل مباحث درآمدی استفاده از عکس بانوان حتی با رعایت حدود شرعی افزایش پیدا کرده و خطوط قرمز آرام آرام در حال محو شدن است. متاسفانه ممکن است در سال های آینده شاهد اتفاقات دیگر باشیم.
انتهای پیام/