در نشست خبری اولین همایش علمی راهکارهای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب؛

همایش علمی عفاف و حجاب در مراکز درمانی برگزار می‌شود

حجت الاسلام و المسلمين شیخ الاسلامی گفت: به امید ورود به زندگی روزمره مردم، سازمان تبلیغات اسلامی همایش علمی عفاف و حجاب را در مراکز درمانی برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  نشست خبری اولین همایش علمی راهکارهای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با رویکرد سبک زندگی اسلامی_ ایرانی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی  صبح امروز شنبه 8 آبان در سالن اجتماعات دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.
 
در این نشست حجت الاسلام و المسلمين محمد شیخ الاسلامی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه در خصوص اهداف این سازمان اظهار کرد: مأموریت اصلی دفتر تبلیغات موضوع سبک زندگی اسلامی منطبق با بیانات مقام معظم رهبری است.
 
وی افزود: در همایش پیش رو که در 6 بهمن ماه سال جاری در سالن اجتماعات سازمان هلال احمر استان تهران برگزار خواهد شد موضوعاتی همچون پوشش، آرایش، مسکن، تحصیلات، اوقات فراغت، اندیشه ورزی، سلامت و بهداشت،  ورزش و قانون مندی افراد مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گیرد.
 
شیخ الاسلام در رابطه با میزان پیشرفت همایش علمی عفاف و حجاب گفت: ما پژوهش در فرهنگ را با برنامه‌هایی در زمینه نشست‌های پیش از شروع همایش و توزیع کتاب شروع کرده ایم.
 
وی با بیان این نکته که این همایش را در مراکز درمانی به امید نزدیک تر شدن به زندگی روزمره مردم برگزار خواهیم کرد، تصریح کرد: این همایش به مقایسه وضعیت عفاف و حجاب قبل و بعد از انقلاب، عفاف و حجاب از منظر جامعه پزشکی، راهکارهای علمی این فرهنگ و نقش گروه‌های مرجع مانند جامعه پزشکی، روحانیون و رسانه در نهادینه سازی این فرهنگ خواهد پرداخت.
 
رییس دفتر تبلیغات اسلامی خاطر نشان کرد: انتخاب بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به خاطر آسیب بیشتر در این نهادها نبوده و این یک تصور اشتباه است. لذا این قشر در برگزاری همایش عفاف و حجاب پیش قدم بوده‌اند.
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.