سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

عضویت 5 میلیون کودک و نوجوان درکانونهای پرورش فکری کشور

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان گفت: در حال حاضرپنج میلیون کودک و نوجوان تحت پوشش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ حاجیان زاده روزچهارشنبه درحاشیه دیدار با کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان درجمع خبرنگاران افزود : کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با سابقه 50 ساله در راستای غنی سازی اوقات فراغت کودکان ونوجوانان با روش های مختلف مبتنی بر کتابخوانی و مطالعه برای شکوفایی استعدادها و مهارت آموزی تلاش می کند.
وی بیان کرد: در این راستاهم اکنون 942مرکز فرهنگی ،هنری و 150 مرکز سیار مجهز به کتابخانه و با مربیان توانمند و220 مرکز زبان در هفت رشته در سطح کشور فعال است.
وی ادامه داد: مراکز نیازهای ویژه کودکان ونوجوانان از سال گذشته در سطح کشور راه اندازی شده است که در این مراکز در راستای ایجاد عدالت آموزشی امکانات مورد نیازمانند کتاب های صوتی تهیه شده است.
وی اضافه کرد: تاکنون 20 مرکز نیازهای ویژه در سطح کشورفعال شده است که تلاش می شود تا پایان سال جاری در تمام استان ها این مراکز راه اندازی شود.
حاجیان زاده با بیان اینکه در حال حاضر پنج میلیون نفر مخاطب کانون پورش فکری کودکان ونوجوانان است ،گفت :این افراد اعضا مستمر،شرکت کنندگان کلاس های آموزشی فزبان آموزان کانون زبان ایران ،استفاده کنندگان فیلم ها و کتاب های کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان هستند .
وی افزود: در راستای غنی سازی اوقات فراغت کودکان ونوجوانان باید با آشنا سازی آنان با فعالیت های کانون تلاش کرد که فضای مجازی رابه یک فرصت تبدیل کرد و با ارائه محتوای مناسب و مطلوب استفاده از این فضاها را در راستای بهره وری بهینه کاربردی کرد.
 
انتهای پیام /ا

برچسب ها: عضویت ، کودک ، نوجوان ، کانون ، لرستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.