سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان

کلانشهر زاهدان همچنان محتاج آب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک کلانشهر زاهدان در هر شبانه روز با کمبود 30 هزار متر مکعب آب رو به رو است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛محسن میرادی افزود: هم اینک در زاهدان 106 هزار مشترک آب شیرین و 14 هزار مشترک آب شور وجود دارد و میزان آب ورودی به شهر در هر شبانه روز 90 هزار متر مکعب است.

وی ادامه داد: متاسفانه این میزان آب ورودی با تعداد مشترکان همخوانی ندارد و پیوستن 7 هزار مشترک جدید در سالجاری نیز باعث شد در ایام و ساعات اوج مصرف، تامین آب مردم با مشکل مواجه شود.

وی با اشاره به اجرای خط دوم انتقال آب از سیستان به زاهدان گفت: مشکلات آب شهری زاهدان با بهره برداری از این طرح برطرف خواهد شد اما در تلاشیم در مرداد سالجاری 4 هزار متر مکعب به ظرفیت آب ورودی این کلانشهر بیفزاییم که می تواند در کاهش مشکلات نقش موثری داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: شست و شوی حیاط و خودرو با آب آشامیدنی لوله کشی در این ایام بحرانی توجیه پذیر نیست و از شهروندان درخواست داریم با صرفه جویی در مصرف آب امکان بهره بردن سایر همشهریان از این منبع را فراهم کنند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.