مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری زاهدان گفت: بعد از راه‌اندازی مرکز خرید و فروش خودروهای سبک، به زودی مرکز خرید و فروش خودروهای سنگین راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛انور رحمت زهی نوین، افزود: با توجه به راه‌اندازی سایت و مرکز خرید و فروش خودروهای سبک در بلوار انقلاب که در راستای اجرای بند20 ماده‌ی 55 قانون شهرداریها صورت گرفت خوشبختانه مشکلات ترافیکی موجود در خیابان شریعتی به صورت چشمگیری برطرف شد که با ادامه‌ی همکاری بنگاه‌داران واقع در این خیابان جهت انتقال آنها به این مرکز ان‌شاءا... این معضل به طور کلی مرتفع خواهد شد.

وی بیان کرد: پس از شروع به کار این مرکز و با توجه به امکانات موجود در آن خوشبختانه استقبال خوبی از طرف عموم مردم برای فعالیت در این محل مشاهده شد و این امر تشویق سایر فعالان در این عرصه را به دنبال داشت و ما امیدواریم این امر توانسته باشد رضایت نسبی شهروندان را فراهم کرده باشد.

وی از راه‌اندازی مرکز خرید و فروش خودروهای سنگین در آینده‌ی نزدیک خبر داد و گفت: با توجه به اینکه خرید و فروش خودروهای سنگین در بلوار شهید رجایی به لحاظ ایجاد سد معبر باعث بروز مشکلات ترافیکی زیادی برای شهروندان شده بود لذا موضوع ساماندهی این صنف نیز با جدیت در دستور کار قرار گرفت و در نهایت طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته مقرر شد محلی به عنوان مرکز خرید و فروش خودروهای سنگین نیز مشابه خودروهای سبک در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار