سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قیام مسجد گوهرشاد تجلی اهمیت حجاب نزد بانوان مسلمان است

شهردار مشهد گفت: قیام مسجد گوهرشاد تجلی اهمیت حجاب نزد بانوان مسلمان ایرانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سید صولت مرتضوی در حاشیه بازدید از نمایشگاه عفاف و حجاب موزه مرکزی آستان قدس رضوی، گفت: در این نمایشگاه بازدیدکننده گونه‌ای جدید از نمایشگاه‌های قیام مسجد گوهرشاد را می‌بینند که به سبب همجواری با مسجد گوهرشاد و مضجع شریف رضوی جلوه‌ای خاص دارد.

وی نمایشگاه عفاف و حجاب موزه آستان قدس رضوی را یادآور دوران سخت استبداد خواند و گفت: این نمایشگاه یادآور روزهای سیاه استبداد برای بازدیدکنندگان است و چهره خبیث حکام وابسته و تحت نفوذ انگلیس و هم پیمانانش را واکاوی، رونمایی و بازسازی می‌کند. همچنین از آن جهت که تصاویر و اسناد معتبر که در نمایشگاه عفاف و حجاب درمعرض بازدید قرار گرفته است، برای پژوهشگران و طالبان علم فرصتی مناسب برای تحقیقات تاریخی است.

شهردار مشهد ضمن اظهار امیدواری برای توسعه این قبیل نمایشگاه‌ها در سطح شهر مشهد مقدس، افزود: امیدوارم این نمایشگاه سرآغازی برای انجام کارهای بسیار بزرگ‌تر و گستره‌تر از این دست در سطح مشهد باشد، زیرا این قبیل مجموعه‌ها آثار ارزشمندی را به نمایش می‌گذارند که هویت دینی مردم و اثرگذاری علما و مراجع را در پایداری و مقاومت مردم ایران اسلامی از دیرباز نشان می‌دهد.

انتهای پیام//


برچسب ها: حجاب ، بانوان ، مسلمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.