سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

اعزام 170 خادم رضوی به سراسر کشور

معاون ارتباطات موسسه خدمات مشاوره ای آستان قدس رضوی از آمادگی 170خادم رضوی برای حضور در نهمین دوره جشن های ز یر سایه خورشید خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازمشهد؛ صادق حسین زاده ملکی گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با معاونت اماکن متبرکه و امور زائران امسال 170 خادم حرم مطهر رضوی کاروان‌های اعزامی برای اجرای نهمین دوره جشن های زیر سایه خورشید را همراهی می‌کنند.

وی افزود: در نهمین دوره جشن های مردمی زیر سایه خورشید، برای هر کاروان حدود 4 تا 5 نفر از خادمان حرم مطهر رضوی با توجه به حجم برنامه‌ها به استان‌های کشور اعزام می‌شوند.

معاون ارتباطات موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش­های اجتماعی آستان قدس رضوی گفت: هر یک از خدام در کاروان‌های رضوی با توجه به استعدادها و توانایی‌ها در نقش­های مختلفی از جمله سخنگو به منظور تبیین برنامه‌ها، مداح برای ترویج شعائر رضوی و قاری یا مسئول حمل پرچم ایفای نقش خواهند کرد.

ملکی افزود: بیش از 90 درصد از خادمانی که در کاروان‌های زیر سایه خورشید حضور پیدا می کنند امسال برای اولین بار است که این کاروان‌ها را همراهی می‌کنند.

وی گفت: خدام آستان قدس رضوی در قالب گروه های مشخص به سراسر استان ها اعزام می شوند و برنامه های متعددی به همین مناسبت اجرا خواهند کرد.

جشن های زیر سایه خورشید به مناسبت دهه کرامت در سراسر کشور برگزار می شود.

انتهای پیام//



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.