سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

وحدت راه نجات جهان اسلام

دست استعمار در کشورهای اسلامی از استین بیرون آمده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان، نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز در خطبه های نماز عید فطر در شیراز با بیان اینکه مسلمانان در مقابل پیامبر(ص) رسالتی دارند، افزود: امروز که دنیای اسلام دچار تشتت شده و بدترین گرفتاری‌ها برای امت اسلام به وجود آمده، رسالت مسلمانان حفظ وحدت است.

ایت الله ایمانی با بیان اینکه باید در همه حال به ریسمان الی چنگ بزنیم و دچار تفرقه نشویم  خطاب به عالمان جهان اسلام اظهار کرد: نخبگان عالم اسلام به داد اسلام برسند و اجازه ندهند که دشمنان بین انها تفرقه ایجاد کنند و به آن دامن بزنند.

وی با هشدار این که خونریزی‌ها در دنیای اسلام نتیجه عمل و نفوذ استعمار است تصریح کرد: امروز دست استعمار در کشورهای سوریه، یمن، عراق و بحرین از آستین درآمده است و دشمن با ترفندهای مختلف در کشورهای اسلامی تفرقه  ایجاد می‌کند.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه آمریکا به دنبال ایجاد خاورمیانه امن برای اسرائیل است، گفت: مشکلات کشورهای اسلامی برای حفظ اسرائیل و فراموشی مسئله قدس و فلسطین است و مسلمانان باید  در این زمینه هوشیار باشند.

ایت‌الله ایمانی همچنین با اشاره به  اینکه داعش و گروه‌های تفکیری برای حفظ امنیت اسرائیل ساخته شدند، افزود: با این شرایط نباید در داخل کشور بلندگوهایی صدای حمایت از فتنه و اسرائیل را سر دهند.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.