سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

برگزاري جشنواره كتابخواني رضوي درکرمان

مديركل كتابخانه‌هاي عمومي كرمان با اشاره به اهمّيّت برگزاري جشنواره‌اي با هدف آشنايي بيشتر جامعه با زندگي و سيره ی امام رضا(ع) از برگزاری ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی ویژه ی تمام سنین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمّدجواد حسين‌زاده گفت: در این دوره از جشنواره، سه کتاب «امام علی بن موسی‌الرضا(ع)» ويژه جوانان و بزرگسالان، «اعترافات غلامان» ويژه نوجوانان تا گروه سنی 17سال و «دوست مهربان کبوترها» ويژه كودكان تا گروه سنی 11 سال برای استفاده مخاطبان و کتاب‌خوانان معرّفی شده است .

وي درباره روش‌هاي دسترسي علاقه‌مندان به منابع مسابقه گفت: بارگذاری فايل كتاب‌هاي مسابقه در پايگاه اطلاع‌رساني اداره کل و ساير بسترهاي مجازي استان، طراحی فرم مخصوص دریافت و فروش کتاب‌های جشنواره و ارسال به ادارات کتابخانه‌های عمومی، طراحی و چاپ اطلاعيه نشانگر محل فروش كتاب‌هاي جشنواره، تهیه و توزیع لوح فشرده حاوی فایل پی دی اف منابع مسابقه و كليپ جشنواره از تمهيداتي است كه دسترسي علاقه‌مندان به منابع جشنواره را آسان‌تر مي‌كند.

وی درباره نحوه برگزاری آزمون گفت: مسابقه ملّی کتاب‌خوانی رضوی از این سه کتاب به صورت مكتوب و اينترنتي برگزار می‌شود.

مديركل كتابخانه‌هاي عمومي كرمان دربارۀ تحویل پاسخ نامه ها گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند تا تاریخ 20 تیر ماه 1395، پاسخنامه را به نزدیک‌ترین کتابخانه عمومی تحویل دهند و یا تا تاريخ 30 تيرماه با مراجعه به سايت kermanpl.ir و يا www.shamstoos.ir به صورت اينترنتي درمسابقه شركت نمايند.

حسین زاده با اشاره به اهمّیّت حضور كودكان و نوجوانان و مشاركت نسل آينده در جشنواره كتابخواني رضوي از برگزاری برنامه های ویژه برای این گروه سنی خبر داد و دربارۀ اقدامات انجام شده در این خصوص گفت: ارائه جزئیات جشنواره و نحوه شرکت در مسابقه نقّاشی رضوی،نصب بنر و پوستر اطلاع‌رساني در مراكز فرهنگي شهرستان، هماهنگی با فرهنگ‌سراهای شهر كرمان به منظور راه‌اندازی کارگاه نقاشی کتاب با موضوع جشنواره و اجراي طرح‌هاي ويژه كودك و نوجوان و برگزاري كارگاه‌هاي نقاشي با محوريّت كتاب «دوست مهربان كبوترها» از اقداماتي است كه با هدف جذب كودكان و نوجوانان به اين جشنواره انجام شده است.

محمدجوادحسين‌زاده باارائه گزارشي، فعاليت‌ها و اقدامات صورت گرفته درخصوص برگزاري هرچه باشكوه‌تر جشنواره كتابخواني رضوي دراين استان تشريح كرد.

انتهای پیام /ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.