جانشين فرمانده انتظامي جيرفت از برخورد يکدستگاه خودروي پژو 405 با كودك 7 ساله و فوت وی و نیزمجروح شدن سرنشين خودرو خبر داد.

سرعت بالای پژو ومرگ کودک 7سالهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنابراعلام پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ نبي الله ميرافضلي گفت: برابر اعلام فوريتهاي پليسي مبني بر وقوع يک فقره تصادف فوتي در محور جيرفت- ساردوئيه بلافاصله ماموران پليس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وي افزود : پس از بررسي هاي بعمل آمده در محل مشخص شد يک دستگاه پژو 405 بنا به عللي با يک کودک 7 ساله که در حال عبور از عرض خيابان بوده برخورد كرده که منجر به واژگوني خودرو و فوت عابر پياده شده است.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينکه در اين حادثه يک نفر سرنشين خودرو نيز مجروح و به مراکز درماني منتقل شده، افزود: در بررسي هاي بعمل آمده از صحنه توسط کارشناسان پليس راه مشخص شد راننده خودرو به علت تخطي از سرعت مطمئنه و عدم توجه به جلو باعث اين حادثه دلخراش شده است.

جانشين فرمانده انتظامي جيرفت در پايان به رانندگان توصيه کرد: در حين رانندگي از انجام هرگونه عملي مانند صحبت کردن با تلفن همراه، استعمال دخانيات، خوردن و آشاميدن در حين رانندگي که باعث انحراف ذهني و عملي راننده مي شود خودداري کرده و توجه کامل به جلو داشته باشند تا شاهد چنين حوادث ناگواراري نباشيم.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار