فرمانده انتظامي ارزوئيه گفت : در اثر برخورد يک دستگاه موتور سيكلت با يك دستگاه سواري پيكان راكب موتورسيكلت در دم جان باخت و سرنشين آن به كما فرو رفت.

پرتاب از روی موتور ومرگ راننده دراثرتصادفبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنابراعلام پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ اكبر نجفي افزود :يك دستگاه موتور سيكلت هوندا به سرنشيني دو نفر نوجوان که در سطح روستاي صوغان در حال گذر بودند، با يك دستگاه سواري پيكان برخورد و از روي موتور پرتاب شدند كه در اثر برخورد با يك تپه سنگي و فقدان كلاه ايمني ، راكب در دم جان باخت و سرنشين آن پس از انتقال به بیمارستان به كما فرو رفت.

وي خاطر نشان کرد : كارشناس پليس راه علت حادثه را بي احتياطي راننده خودرو در عدم رعايت حق تقدم عبور و نداشتن كلاه ايمني براي سرنشينان موتور سيكلت و نداشتن سن قانوني و عدم آشنايي با قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي راكب موتور اعلام كرد.

فرمانده انتظامي ارزوئيه بر استفاده موتور سواران از كلاه ايمني تأکید کرد و به منظور پيشگيري از وقوع خطرات و حوادث ناگوار از رانندگان خواست با رعايت قوانين و مقررات رانندگي به حقوق خود و ديگران احترام بگذارند و قبل از هر حركتي نسبت به کنترل وسيله نقليه و برطرف کردن نقص فني اقدام كنند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار