رئیس پلیس راهور استان کرمان گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و نمازگزاران عید سعید فطر، محدودیت‌های ترافیکی در شهرکرمان به اجرا گذاشته می شود.

محدودیت های ترافیکی عید فطر شهر کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حمید معین‌زاده افزود:خیابان‌های که در محدوده طرح قرار دارند به شرح ذیل اعلام می‌شوند. از سمت شمال بریدگی شهید عباسپور روبروی کلانتری 14 به سمت میدان عاشورا، سه راهی ورزش، بولوار جانبازان به سمت میدان عاشورا ، تقاطع پاسداران به سمت میدان عاشورا و سه راهی خیابان کارگر به سمت مصلی است.


رئیس پلیس راهور استان کرمان گفت: در شرایطی که بار ترافیکی بیش از حد معمول باشد فاز دوم طرح اجرایی خواهد شد، بدین ترتیب از سمت میدان بسیج به سمت تقاطع پاسداران و از سمت مصلی به سمت تقاطع پاسداران و از سمت سه راهی جانباز به سمت میدان عاشورا محدودیت هایی را خواهیم داشت.

وی همچنین بیان داشت: از ساعت 24 الی 3 با مداد روز برگزاری مراسم توقف هرگونه وسیله نقلیه در محدوده طرح ممنوع بوده ولی تردد آزاد است.

سرهنگ معین‌زاده درباره نحوه استقرار اتوبوس‌های شرکت واحد نیز اظهار داشت:محل استقرار اتوبوس‌ها در بولوار شهید عباسپور و بولوار جانبازان است و شهروندان برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی می‌توانند پس از پایان نماز به این محل های مذکور مراجعه کنند.

این مقام مسئول عنوان داشت: ورود هرگونه وسیله نقلیه از ساعت 3 بامداد به محدوده طرح ممنوع بوده و شهروندان می‌بایست جهت پارک خودروها و موتورسیکلت‌های خود به پار کینگ‌های تعبیه شده مراجعه و محل‌های مذکور از نخستین ساعات روز عید به روی نمازگزاران باز است.

وی در ادامه پار کینگ موتور سیکلت‌ها در شهر کرمان را خیابان شورا ،سه راهی ورزش اعلام کرد.

معین‌زاده پارکینگ خودروها را نیز به شرح ذیل اعلام کرد:
1- مدرسه پسرانه کار و دانش شهدا میدان عاشورا –بلوار جانباز – جانباز4
2- مدرسه دخترانه ولی عصر بلوار جانباز سه راهی ورزش
3- مدرسه دخترانه فرهیختگان خیابان ارتش جنب کمیته امداد امام خمینی (ره)
4- مدرسه دخترانه فرزانگان خیابان فرزانگان جنب آموزش و پرورش ناحیه2
5-مدرسه دخترانه مدرس خیابان پاسداران جنب آموزش و پرورش ناحیه2
6- مدرسه دخترانه فاطمیه خیابان پاسداران جنب تربیت معلم
7- مدرسه پسرانه شاهد خیابان پاسداران خیابان شهید رضوانی نژاد روبروی مسکن و شهرسازی

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار