سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

گشایش نمایشگاه کتاب در ملایر

نمایشگاه بزرگ کتاب ملایر با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت در این شهرستان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ غلامرضا جمالی‎زاده در مراسم گشایش نمایشگاه کتاب در ملایر اظهار کرد: همزمان با آغاز فصل تابستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انتشارات فرهنگ جامع تهران، نمایشگاهی بزرگ کتاب در پارک سیفیه ملایر برگزار شده است.

وی بیان کرد: این نمایشگاه با هدف غنی‎سازی اوقات فراغت و استفاده همشهریان، مسافران و گردشگران در فصل تابستان برپا شده است.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر افزود: در این نمایشگاه تعداد ٣ هزار و ٥٠٠ عنوان کتاب در قالب ٤٠ هزار جلد در فضایی مناسب با موضوعات متنوع و متفاوت ارائه شده است.

وی ادامه داد: این کتاب‌ها در موضوع اطلاعات عمومی، مذهبی، روانشناسی، زبان انگلیسی، آشپزی، ورزشی، پزشکی، کشاورزی، ادبیات و رمان، تاریخی، کودک و نوجوان و ... در معرض نمایش و فروش گذاشته است.

جمالی‎زاده تصریح کرد: این نمایشگاه که از تخفیف ٤٠ درصدی برخوردار است از ١٠ تیر تا ١٠ مرداد و از ساعت ١٠ تا ٢٤ در پارکینگ کنار دریاچه پارک سیفیه ملایر، پذیرای علاقمندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

بر اساس این گزارش، انتشارات فرهنگ جامع تهران، ناشر برگزیده کشور در سال ٧٥ بوده و تاکنون بیش از ٣٠٠ نمایشگاه در مناطق مختلف کشور برگزار کرده است.

انتهای پیام/د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.