سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

ساخت سکوهای فاز 19 و 21 شرکت تاسیسات دریایی با استفاده از نیروهای داخلی در خرمشهر

سکوهای فاز 19 و 21 شرکت تاسیسات دریایی با استفاده از نیروهای داخلی در خرمشهرساخته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیر یارد شرکت تاسیسات دریایی خرمشهر گفت: در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی سکوهای فاز 19 و 21 شرکت تاسیسات دریایی به‌طور 100 درصد با توانایی داخلی ساخته شده است.

علی حاج آقایی خیابانی افزود: امروز سکوی 19 و 21 شرکت تاسیسات دریایی توسط شناور ابوذر 110 به مقصد پارس جنوبی منتقل می‌شود.

وی با بیان اینکه عملیات مهار‌بندی دریایی سکوها انجام شده است، گفت: عملیات انتقال به مقصد پارس جنوبی در عسلویه حدود پنج روز طول می‌کشد.

مدیر یارد شرکت تاسیسات دریایی خرمشهر افزود: نخستین انتقال سکوهای دوقلو در سال 85 انجام شده است و پس از آن پنج عملیات دوقلو در زمان‌های متفاوتی صورت گرفته است.

حاج آقایی خیابانی گفت: جهت کنترل شرایط جزر و مدی شناورها عملیات مهندسی بارگیری و مهندسی بالاستینگ بسیار پدیده سخت و پیچیده‌ای است.

وی افزود: در گذشته پروژه‌ها توسط نیروهای خارجی ساخته می‌شد اما در پروژه سکوی 19 و 21 شرکت تاسیسات دریایی به صورت کامل از ظرفیت و توانایی نیروهای ایرانی استفاده شده است.

مدیر یارد شرکت تاسیسات دریایی خرمشهر با بیان اینکه کارگران این شرکت بومی‌های خرمشهر و آبادان هستند، گفت: یک‌هزار و 600 نفر از جوانان بومی خرمشهر و آبادان به صورت مستقیم مشغول به‌کار هستند.

حاج آقایی خیابان افزود: وجود چنین پروژه و عملیاتی در نقطه صفر مرزی خرمشهر به اقتصاد منطقه بسیار کمک می‌کند و امیدواریم در آینده شاهد پروژه‌های زیاد و استخدام نیروهای بیشتری باشیم.

وی با بیان اینکه حدود 98 درصد کار تکمیل شده است، گفت: پس از انتقال سکوها به منطقه پارس جنوبی، عملیات نصب آن حدود یک هفته طول می‌کشد و در پایان عملیات راه‌اندازی و تست‌های مختلف انجام می‌شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.