سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان;

وقوع بیش از 100 عملیات آتش نشانی در خرداد ماه

مدیرعامل آتش نشانی سمنان از وقوع 41 مورد آتش سوزی و 77 مورد عملیات امداد و نجات در خرداد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید اسماعیل پور با بیان اینکه در خردادماه جاری دو هزار و ۸۰۰ تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان برقرار شده است، گفت : از این میزان تماس یک هزار و ۹۹۰ دقیقه مکالمه تنها ویژه عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات برآورد شده که آتش نشانی سمنان با میانگین سه دقیقه و ۵۴ثانیه به مکان مورد نظر اعزام شده است.
اسماعیل پور افزود: آتش نشانان سمنانی در این ماه ۴۱مورد حوادث آتش سوزی را پوشش دادند که علل حریق های رخ داده شامل بی احتیاطی، اتصالی برق، نشت گاز و مایعات قابل اشتعال، نقص فنی خودرو و ... بوده که از این میزان بیشترین تعداد آن به معابر، ساختمان های متروکه و فضای سبز اختصاص دارد.
مدیرعامل آتش نشانی سمنان همچنین گفت: ماموران آتش نشانی طی این ماه در ۷۷ مورد حادثه جداگانه شامل باز کردن درب منزل و خودرو، تصادف و واژگونی، آب گرفتگی منازل و معابر، گرفتن حیوانات موذی شامل مار، گربه، زنبور و... و آسانسور شرکت داشته و به شهروندان امداد رسانی کرده اند.
وی با بیان اینکه چهار مورد از حوادث آتش سوزی و امداد و نجات سمنان، خارج از محدوده شهری رخ داده که توسط نیروی های عملیاتی به خوبی پوشش و امداد رسانی شده است، بیان داشت: تعداد نجات یافتگان در این عملیات و اقدامات ویژه خردادماه، ۷۷ نفر برآورد می شود.
وی در پایان تصریح کرد : آتش نشانی سمنان خوشبختانه توانسته در سه ماهه نخست سال ۹۵ کارنامه قبولی دریافت کند.
انتهای پیام / ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.