سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی مرکز کنترل خدمات و مهندسی ساختمان شهرداری یاسوج

شهردار یاسوج گفت: مرکز کنترل خدمات مهندسی و رفع تخلفات ساختمانی شهری یاسوج راه اندازی شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛محمد علی جاوید به برخورد بامتخلفان ساخت وساز بدون مجوز اشاره کرد و افزود: با راه اندازی این مرکز بخش عمده ای از بروکراسی اداری در خصوص پروانه ساختمانی حذف خواهد شد.

وی اظهارکرد: شهروندان پس از صدور مجوز نقشه در حوزه شهرسازی راسا به دفاتر فنی و مهندسی جهت انجام ارائه خدمات مراجعه می کنند.

جاوید تصریح کرد: شهروندان پس از تهیه نقشه و دفترچه محاسباتی به حوزه کنترل خدمات مهندسی شهرداری هدایت خواهند شد.

وی بیان: با ایجاد این مرکز سازمان نظام مهندسی فقط در خصوص معرفی مهندسین ناظر اقدام می کند.

شهردار یاسوج با اشاره به اینکه سیاست راهبردی این مرکز ارتقا شاخص های شهرسازی است گفت: با ایجاد این مرکز مهندسین گزارشات مرحله ای پیشرفت پروژه ای خود را به صورت آنلاین به شهرداری منعکس خواهند کرد.

جاوید عنوان کرد: شهرداری از طریق گشت های ساختمان که در اختیار دارد می تواند نسبت به تعطیلی کار و طرح پرونده در کمیسیون ماده صد نسبت به صدور رای اقدام لازم را انجام دهد.

وی افزود: شهروندان برای انجام خدمات مهندسی شامل تهیه نقشه، دفترچه محاسباتی و کنترل آنها نیازی به حضور در سازمان نظام مهندسی را ندارند.

معاون هماهنگی و امورعمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد نیز در این آیین گفت: سیاست راهبردی این مرکز عملا تکریم ارباب رجوع و توجه به شهروندان است .

پژمان نیک اقبالی با تقدیر از شهرداری یاسوج در راه اندازی مرکز کنترل خدمات شهری اظهارکرد: این مرکز نقش مهمی در کاهش مشکلات شهروندان در ساخت و سازها دارد.

وی با بیان اینکه این مرکزحلقه مفقوده ای در حوزه شهرسازی بوده است افزود: باید از همه ظرفیت های شهر یاسوج در جهت رونق ساخت وسازها بهره گرفت.

شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد بیش از 110 هزار نفر جمعیت دارد

انتهای پیام /ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.