سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم رفع مشکلات مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مشکلات عدیده مسکن مهر در استان اشاره کرد و گفت: مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد گره‌های کوری دارد که امیدواریم با برگزاری جلسات این مشکلات رفع شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛سید موسی خادمی در جلسه شورای مسکن به مشکلات عدیده مسکن مهر در استان اشاره کرد و گفت: مسکن مهر استان گره‌های کوری دارد که امیدواریم با برگزاری جلسات این مشکلات رفع شود.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: رفع مشکلات مسکن مهر در استان نیازمند برگزاری جلسات متعدد و مختلفی است و در همین راستا با حضور راه و شهرسازی، دفتر فنی و معاون امور عمرانی جلساتی در خصوص تعیین تکلیف مسکن مهر برگزار شود که مصوبات این نشست مصوبات شورای مسکن است و دستگاه‌ها باید به آن عمل کنند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود بازسازی مسکن روستایی را فرصت مناسبی دانست و گفت: مبالغ خوبی هم برای پرداخت تسهیلات و هم برای وام‌های بلاعوض به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده شده که امیدواریم بانک‌های استان در پرداخت وام به متقاضیان معرفی شده به بانک همکاری کنند.
 
خادمی خاطرنشان کرد: مردم وام بهسازی مسکن را از بانک‌ها دریافت کنند،ضمن اینکه یارانه خود را نیز از بنیاد مسکن دریافت کنند.
 
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هر فردی که برای دریافت وام بهسازی مسکن روستایی به وسیله بنیاد مسکن استان به بانک معرفی می‌شود، باید بانک تسهیلات مورد نیاز را در اختیار آنان قرار دهد.
 
وی خاطرنشان کرد: پیمانکاران پروژه مسکن مهر مطالباتی دارند که در مقابل مطالباتشان زمین به آنها واگذار شود.
 
انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.