سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

از پله ها استفاده کنید نه آسانسور

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه با اشاره به وضع نامناسب ایمنی آسانسورهای نصب شده استان، گفت: در بررسی تصادفی 110 مورد از این آسانسورها، هیچ کدام نتوانستند تاییدیه ایمنی بگیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمودرضا نیازی گفت: آسانسورهایی که به تازگی نصب می‌شوند بر اساس قانون باید دارای تاییدیه ایمنی باشند، همچنین ساختمان‌های نو ساز هم برای گرفتن پروانه پایان کار نیاز به تاییدیه ایمنی آسانسور دارند.

نیازی از صدرو 710 تاییدیه ایمنی آسانسور در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه در زمینه این آسانسورها مشکلی نداریم.

این مقام مسئول اظهار کرد: مشکلی که در زمینه آسانسور در کشور و استان وجو د دارد مربوط به آسانسورهای منصوبه است که کار نصب آنها در گذشته انجام شده و در حال حاضر قدیمی شده‌اند .

نیازی اظهار کرد: عمده این آسانسورها در مکان‌های عمومی، بیمارستانها و دستگاه‌های دولتی و ساختمان‌های قدیمی است.

وی افزود: در راستای بررسی وضعیت این آسانسورها سال گذشته دو هزار آسانسور در سطح کشور بررسی شد که تنها یک درصد آنها توانستند تاییدیه ایمنی بگیرند.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه اظهار کرد: نمونه این کار هم در سطح استان انجام شد و 110 آسانسور به صورت تصادفی انتخاب شدند که با بازرسی به عمل آمده هیچ کدام از آنها تایید نشدند.

نیازی افزود: این آسانسورها از 50 تا 60 درصد به بالا مشکل داشتند و حتی برخی به وضعیت بحران رسیده بودند.


انتهای پیام/پ


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.