سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک به احداث مجموعه های آموزشی در حاشیه شهر

اعضای شورای اسلامی شهر مشهد در جلسه این هفته خود با کمک شهرداری به احداث مجموعه های آموزشی در حاشیه شهر موافقت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در یکصد و بیست و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در مجموعه تالار شهر برگزار شد،موضوع کمک به احداث مراکز آموزشی در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر در دستور کار قرار گرفت که به تصویب اعضا رسید.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیارت شورای اسلامی شهر گفت: ضرورت ایجاد مراکز فرهنگی در حاشیه شهر بر هیچ کسی پوشیده نیست و ما با اصل ساخت این‌گونه مراکز موافق بوده و اعتقاد داریم که باید گسترش یابد.

حجت الاسلام فاطمی ارفع افزود: در حال حاضر لایحه‌ای برای یک مرکز آموزشی خاص آمده است که باید پاسخ داده شود که ما مخالفت کرده‌ایم تا بررسی بیشتری صورت گیرد.

حجت الاسلام حسنعلی اخلاقی امیری، عضو این کمیسیون نیز گفت: باید همه ما و نخبگان کمک کنیم تا نهادهایمان در حاشیه شهر مستقر شوند.

عضو کمیسیون اقتصادی شورا در ادامه افزود: ابزار نظارتی شورای شهر چیست؟ زیرا 3 سال پیش نیز به این مجموعه زمینی 2 هزار متری داده شد که قرار بود طی 3 سال ساخته شود اما تاکنون هیچ اقدامی انجام نشده است.

موحدافزود: چند سال است که برخی مجموعه های علمی درخواست زمین برای ساخت مجموعه های علمی و آموزشی دارند که به آنها داده نشده است و چون مرکز شهید مطهری شناخته شده است می خواهیم دوباره زمینی به آنها بدهیم که نتوانسته اند زمین اهدایی قبلی را بسازند.

انتهای پیام//

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.