سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

راه اندازی دیوار نگرش طی هفته آتی در آبادان

دیوار «نگرش» در آبادان راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر آبادان گفت:هدف  راه اندازی دیوار نگرش افزایش اشتیاق و جلب نظر کودکان، نوجوانان و جوانان به کتابخوانی و تبدیل آن به یک عادت همگانی، تشویق مردم به کتابخوانی و ارتقای سطح سرانه مطالعه است.

سمیرا کردی زاده با اشاره به مهیاسازی فضا و امکانات مورد نیاز راه اندازی نخستین  دیوار نگرش در منطقه امیری افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده در هفته آتی این دیوار جهت استفاده عمومی راه اندازی می شود.

وی گفت: همانگونه که جسم آدمی نیاز به خوراک دارد، ذهن نیز نیاز به خوراک که همانا مطالعه کتاب هست، دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر آبادان از شهروندان فهیم و با فرهنگ آبادانی خواست تا علاوه بر سهیم شدن در این اقدام فرهنگی، در نگهداری کتاب ها در این مکان نیز کوشا باشند.

کردی زاده افزود: در مکان یاد شده علاوه بر کتاب هایی که توسط معاونت فرهنگی شهرداری تهیه و در آنجا برای مطالعه عموم نهاده می شود، روابط عمومی شهرداری نیز وظیفه تهیه و عرضه روزانه روزنامه ها در این مکان را بر عهده دارد.شهروندان در این محل قرار دهند و اگر کتابی را نیز برای مطالعه در این مکان یافتند از آن برای مطالعه در همان مکان و قرار دادن دوباره کتاب در محل بهره ببرند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.