سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

افزایش شرکت های دانش بنیان دانشگاه آزاد شاهرود

تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد شاهرود به چهار شرکت افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود؛ رئیس دانشگاه آزاد شاهرود گفت: راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان و انجام فعالیت‌های تولیدمحور از مهم‌ترین برنامه‌های این مرکز دانشگاهی در سال‌جاری است.
سید حسین بدیعی از دانشگاه آزاد شاهرود به‌ عنوان بزرگترین مرکز دانشگاهی استان سمنان نام برد و افزود: این دانشگاه در حوزه‌های آموزشی، علمی، پژوهشی و غیره از ظرفیت‌های بسیار زیادی برخوردار است.
وی افزود: دانشگاه آزاد شاهرود در راستا افزایش فعالیت‌های پژوهشی با میانگین جذب 70 درصد بودجه پژوهشی در سطح استان سمنان پیشتاز است.
بدیعی از انجام 87 طرح برون‌دانشگاهی در این دانشگاه خبر داد و افزود: دانشگاه آزاد شاهرود به عنوان یک مرکز دانشگاهی معتبر و توانمند در منطقه شناخته می‌شود و از این رو توانسته به‌طور متوسط سالانه 15 طرح برون‌دانشگاهی را اجرایی کند.
وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد شاهرود در حال حاضر دارای 233 طرح پژوهشی است و ایجاد مراکز شاخص پژوهشی برای گروه‌های مختلف از محوری‌ترین برنامه‌های این دانشگاه است که هم‌اکنون نیز در حال پیگیری است.
بدیعی همچنین از امضای 17 تفاهم‌نامه فی‌مابین این دانشگاه با شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی خبر داد و اضافه کرد: وجود 15 آزمایشگاه و کارگاه کاربردی مجهز ظرفیت‌هایی خوبی در این دانشگاه برای انعقاد قراردادهای مختلف با مراکز علمی و دستگاه‌های اجرایی بوجود آورده است.
وی افزود اساتید و هیئت علمی این دانشگاه تاکنون علاوه بر ارائه بیش از 2000 مقاله علمی به همایش‌ها و کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی بیش از 650 مقاله ISI نیز به چاپ رسانده‌اند.
انتهای پیام/ د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.