سمنان؛

کنفرانس ملی توزیع برق در دانشگاه سمنان برگزار می شود

در روز های 30 و 31 فروردین ماه سال آینده در دانشگاه سمنان، بیست و دومین کنفرانس ملی توزیع برق برگزار می شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در نشست با رئیس دانشگاه سمنان گفت : این رویداد ملی ، در روزهای سی ام و سی و یکم فروردین ماه سال آینده و به میزبانی استان سمنان و توسط شرکت توزیع برق استان در محل دانشگاه سمنان به اجرا درخواهد آمد.

مهندس سیدمحمد موسوی زاده افزود  : با توجه به اهمیت و جایگاه خطیر کنفرانس توزیع برق در کشور، به لحاظ تخصصی بودن و استقبال و حضور مسئولین عالی رتبه کشوری و استانی و نخبگان و فرهیختگان صنعت برق و اساتید دانشگاهی ، استفاده از ظرفیت های علمی و کارگاه های آموزشی دانشگاه در جهت نوآوری ها و ایجاد آثاری ماندگار از اهمیت بسزائی برخوردار است .

وی تصریح کرد : ایجاد فرصتی شایسته برای تعامل صنعتگران درحوزه صنعت برق و دانشگاه که نیازهای متقابل را برطرف می کند و همچنین مشارکت علمی صنعت و دانشگاهیان ، در تامین نیازمندی های تکنولوژیکی صنعت برق بسیار اثرگذار است .

موسوی زاده اظهار داشت : به دلیل ماهیت خدماتی که صنعت توزیع برق به لحاظ فنی ، اقتصادی و اجتماعی دارد ، در این کنفرانس بیشتر در خصوص مسائل فنی از قبیل تلفات برق ، اتوماسیون و هوشمند سازی شبکه ها بحث و تبادل نظر خواهد شد .

وی افزود  : بخش مقالات در 21 محور و 95 زیرمحور پیش بینی شده که تاکنون با استقبال بسیار خوبی از سوی ارائه دهندگان مقاله مواجه شده است .

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان همچنین خاطر نشان کرد : برپائی نمایشگاه جانبی در این کنفرانس ، یکی از برنامه های مهمی است که دستاوردها و توانمندی های شرکت های تولید کننده تجهیزات و یراق آلات توزیع برق در آن ارائه خواهد شد .

رئیس دانشگاه سمنان در این نشست بیان داشت: برگزاری این کنفرانس در دانشگاه سمنان که یکی از قطب های علمی کشور به شمار می رود یک افتخار و توفیق است.

دکتر عباس هنر بخش رئوف ضمن اعلام آمادگی کامل مجموعه ی دانشگاه سمنان در اجرای هر چه شایسته این کنفرانس افزود : معرفی استان و ارائه توانمندی های دانشگاه به حضور نخبگان صنعت برق و صنایع و دانشگاهیان ، یکی از ویژگی های بارز برگزاری این کنفرانس به شمار می رود.

انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.