سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یورو 2016-فرانسه

ایتالیا ۱ سوئد ۰/سنت شکنی آتزوری با صعود زود هنگام + تصاویر

تیم ملی ایتالیا و سوئد از ساعت 17:30 در گروه E یورو ۲۰۱۶ به مصاف هم رفتند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان دیدار تیم های ایتالیا و سوئد از گروه E رقابتهای یورو ۲۰۱۶ از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه تولوز و به قضاوت ویکتور کاسای مجارستانی آغاز شد.

ترکیب ایتالیا:

بوفون، بارزاگلی، بونوچی، کیلینی، پارولو، دروسی، جاکرینی، فلورنزی، کاندروا، پله، ادر.

ترکیب سوئد:

ایساکسن، یوهانسن، گرانکویست، اولسن، فورزبرگ، لارسن، اکدال، کالستروم، ایبراهیموویچ، لیندلوف، گویدتی.

حواشی قبل بازی










نیمه اول:

ایتالیا که در بازی گذشته برابر بلژیک با ارائه بک بازی خوب توانسته بود دو بر صفر پیروز شود و تحسین همگان را برانگیخته بود ، در نیمه نخست این دیدار برابر سوئد یک برخلاف بازی قبلی ، مسابقه ای کسل کننده به نمایش گذاشت و هر دو تیم از ایجاد موقعیت گل ناتوان بودند.

سوئد با وجود اینکه توپ و میدان را بیشتر در اختیار داشت اما نتوانست موقعیت خطرناکی ایجاد کند و مدافعان ایتالیا کاملا این بازیکنان این تیم به خصوص زلاتان را بسته بودند.

در نهایت نیمه نخست این دیدار با ارائه یک بازی سرد از جانب دو تیم با نتیجه بدون گل به پایان رسید.












آمار نیمه اول


نیمه دوم: 

نیمه دوم را ایتالیا بهتر آغاز کرد و سعی در نزدیک شدن به دروازه سوئد را داشت . اما آنها نتوانستند موقعیت خطرناکی ایجاد کنند و فقط چند ضربه کرنر نصیب آتزوری شد.

سپس بازی به تعادل کشیده شد اما باز هم ایتالیا توپ و میدان را بیشتر در اختیار داشت.

دقیقه ۷۲ سوئد یک فرصت عالی گلزنی ایجاد کرد. سانتر به روی دروازه پس از گذشتن از مدافعان ایتالیا جلوی دروازه به زلاتان رسید اما او نتوانست دروازه خالی ایتالیا را از یک متری باز کند و توپ را به بالای دروازه فرستاد.

پس از این فرصت ایتالیا باز هم جلو کشید و در دقیقه ۸۲ بهترین فرصتشان را در مسابقه از دست دادند. سانتر عالی جاکرینی از سمت چپ ، روی سر پارولو فرود آمد و ضربه سر او به تیر دروازه سوئد برخورد کرد.

دقیقه ۸۸ بالاخره قفل دروازه ها شکست می شود و ایتالیا به گل می رسد. روی یک پرتاب اوت ، زازا توپ را به ادر رساند و او از بین مدافعان سوئد عبور کرد و با یک شوت دقیق توپ را درون دروازه قرار داد.

پس از گل سوئدی ها جلو کشیدند و دقیقه ۹۰ ایتالیا روی ضدحمله توسط کاندروا میتوانست به گل برسد که ایساکسون توپ را مهار کرد.

حملات سوئدی ها در ثانیه های پایانی هم نتیجه نداد و به جز یک صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه ایتالیا ، اتفاق خاصی نیوفتاد و ایتالیا با یک گل پیروز شد.

ایتالیا با این پیروزی شش امتیازی شد و صعودش را به مرحله بعد قطعی کرد. سوئد هم یک امتیازی ماند و در آستانه حذف قرار گرفت.













ادر بهترین بازیکن زمین شد




انتهای پیام/
:
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.