ناوالکا: از تیمم راضی هستم/ تساوی 0-0 عادلانه بود

سرمربی تیم ملی لهستان پس از تساوی بدون گل مقابل تیم ملی آلمان از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد و تساوی بدون گل را عادلانه دانست.

ناوالکا:از تیمم راضی هستم/ تساوی 0-0 عادلانه بودبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ پس از آن که لهستان در دومین مسابقه خود در یورو 2016 برابر آلمان به تساوی بدون گل رسید، آدم ناوالکا سرمربی این تیم از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد اما از این که در گلزنی موفق نبوده اند ناراضی بود.

ناوالکا گفت: بازی در کنترل ما بود، حتی در پایان مسابقه. مواقعی هم بود که آلمان ابتکار عمل را در دست می گرفت که خود ما هوشیارانه این فرصت را به آنها می دادیم تا برای خودمان فرصت ضد حمله به دست بیاوریم.

وی افزود: از تیم راضی هستم بخصوص از نظم و هوشیاری تاکتیکی آنها.دقیقا طبق برنامه بود. تنها چیزی که در این دیدار مرا کاملا  راضی نمی‌کند این است که نتوانستیم گلزنی کنیم. اما نتیجه 0-0 عادلانه بود.

سرمربی لهستان در پایان به تمجید از لواندوفسکی مهاجم سرشناس تیمش پرداخت و گفت: لواندوفسکی همیشه برای برنامه های ما مهم بوده است. او اگرچه گلزنی نکرده است اما همه کار برای تیم انجام می دهد. او همیشه به فکر تیم است. او با بیرون کشیدن مدافعان حریف و موقعیت سازی برای همبازی‌هایش ، نقش کلیدی در تیم دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار