سنگربان تیم ملی بلژیک هرگونه درگیری با سرمربی تیم ملی این کشور را تکذیب کرد.

کورتوا درگیری با ویلموتس را تکذیب کردبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیبو کورتوا دروازه بان تیم ملی بلژیک گزارش های منتشر شده درباره درگیری خود  با مارک  ویلموتس پس از شکست مقابل  ایتالیا را تکذیب کرد.

گزارش ها حاکی از آن بود که دروازه بان باشگاه  چلسی پس از شکست 2-0 بلژیک مقابل ایتالیا با سرمربی تیم ملی کشورش درگیر شده و تاکتیک او را مورد انتقاد قرار داده است.

با این حال، کورتوا بعد از ظهر جمعه پیش از مسابقه مهم روز شنبه بلژیک با جمهوری ایرلند در بوردو در گفتگو با رسانه این موضوع را تکذیب کرد.

 کورتوا گفت: من بعد از بازی بود کمی ناراحت بودم شاید  در آن بازی ما آنچه که باید انجام می دادیم ندادیم. اما ما باید از آن بازی درس های  لازم را یاد بگیریم.بحث من انتقاد سازنده بود و ما بر روی آن به عنوان یک تیم کار کرده ایم،و ما فردا به عنوان یک تیم نیازمند کسب نتیجه مثبت هستیم.

ویلموتس در واکنش به این موضوع اظهارنظر تند را در فوتبال امری عادی تلقی کرد وگفت:من نظراتم را به بازیکنان گفتم،پس از آن آنها  هم نظرات خود را بیان کردند و بعد ما تمرین کردیم.این امر در فوتبال طبیعی است. 

علاوه بر این گفته می شود مارک ویلموتس کنترل تیم را از دست داده و کنترلی بر رختکن ندارد،اما او این مسئله را نیز تکذیب کرد و گفت:من مسئول تیم هستم و تصمیم گیری با من است.

انتهای پیام/
برچسب ها: یورو ، کورتوا ، ویلموتس ، درگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار