سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

مناسب نبودن امکانات درمانی ماهشهر با ظرفیت‌های اقتصادی منطقه

امکانات درمانی ماهشهر متناسب با ظرفیت‌های اقتصادی منطقه نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس گفت: امکانات درمانی شهرستان بندر ماهشهر متناسب با ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی این منطقه نیست.

علی گلمرادی در بازدیدی سرزده از بیمارستان‌های حاجیه نرگس معرفی و امام موسی کاظم(ع) این شهرستان افزود: وضعیت موجود مراکز درمانی بندر ماهشهر با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در منطقه وجود دارد بسیار نگران کننده است.

وی گفت: وضعیت تخت‌های بیمارستان معرفی باوجود ظرفیت‌های اقتصادی منطقه شرم‌آور است و به هیچ عنوان متناسب با این ظرفیت‌ها نیست.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بخش جولکی در خانه ملت افزود: البته براساس ارزیابی‌های صورت گرفته از بیماران، رفتار کارکنان هر دو بیمارستان رفتاری بسیار خوب و انسان‌دوستانه است و جای تقدیر فراوان دارد که با وجود این کمبودها عملکرد پرستاران و پزشکان و کادر درمانی مورد رضایت مراجعان و بیماران است.

گلمرادی با تأکید بر لزوم توجه ویژه صنایع پتروشیمی به بخش درمان شهرستان بندر ماهشهر، گفت: به زودی جلسه‌ای با فرماندار بندر ماهشهر و مدیران صنایع برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود صنایع پتروشیمی به وضعیت کنونی مراکز درمانی این شهرستان توجه ویژه کرده و اعتباراتی برای رفع این کمبودها تخصیص دهند.

وی با قدردانی از خانواده معرفی به دلیل احداث بیمارستان حاجیه نرگس، افزود: با توجه به قدمت ساختمان این بیمارستان و همچنین تعداد بالای مراجعان به این مرکز درمانی نیاز مبرم به بهسازی، بازسازی و توجه ویژه به این بیمارستان وجود دارد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.