سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

محموله 400 میلیونی تبلت قاچاق به مقصد نرسید

در بازدید از خودروی تریلی 80 دستگاه تبلت قاچاق که در لابلای محموله کالایی خودرو و در مکان های مختلف جاسازی شده بودکشف شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  سمنان؛  فرمانده انتظامی شهرستان سرخه از توقیف یک دستگاه تریلی کشنده و کشف 80 دستگاه تبلت قاچاق در محور تهران – مشهد خبر داد .

 فرمانده انتظامی شهرستان سرخه گفت:طرح های انتظامی مبارزه با قاچاق کالا از ابتدای سال جاری در دستور کار یگان انتظامی شهرستان سرخه قرار گرفته و با جدیت تمام پیگیری می شود.

ابوذر قربانی به اجرای این طرح در روز گذشته و کنترل محور مواصلاتی تهران –مشهد توسط گشت یگان امدادشهرستان اشاره و تصریح کرد:ماموران انتظامی در همین راستا به یک دستگاه تریلی کشنده مظنون و آن را متوقف کردند .
 
قربانی افزود:در بازدید از خودروی تریلی 80 دستگاه تبلت قاچاق که در لابلای محموله کالایی خودرو و در مکان های مختلف جاسازی شده بودکشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه به تکمیل پرونده و معرفی متهم به دادسرا اشاره و به عموم شهروندان توصیه کرد:در صورت اطلاع از هر گونه اقدام مجرمانه در این خصوص مراتب را با مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهید .

انتهای پیام/ع - س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.