سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در حاشیه اردوی مشترک ایران و آلمان؛

پیروزی والیبال نشسته ایران مقابل ژرمن ها

تیم ملی والیبال نشسته ایران در حضور معاون وزیر ورزش دومین پیروزی خود را مقابل ژرمن ها رقم زد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛تیم ملی والیبال نشسته کشورمان که اردوی مشترکی را با تیم ملی آلمان برگزار می کند برای دومین بار در یک دیدار دوستانه به مصاف ژرمن ها رفت و در سه گیم متوالی این تیم را شکست داد.

پس از پایان وقت قانونی بازی، دو ست دیگر ملی پوشان با تیم ملی آلمان بازی کردند که یکست را ایران و یک ست را آلمان ها پیروز شدند.

این دیدار در حالی برگزار شد که نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان همراه با بهرام افشارزاده و روسای فدراسیون فوتبال و شمشیر بازی از این دیدار دیدن کردند.

هادی رضایی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: تیم ملی آلمان نسب به روزهای قبل بهتر بازی کرد البته در این دیدارها برد و باخت اهمیت ندارد و ما فقط به دنبال شناخت و ارزیابی عملکرد ملی پوشان هستیم تا با یک برنامه دقیق به در پارالمپیک حاضر شویم.

وی درباره حضور مسئولان در این دیدار عنوان کرد: حضور معاون وزیر و دیگر مسئولان ورزشی به ملی پوشان انگیزه زیادی می دهد که با قوت بیشتری تمرین کنند چرا که می دانند عملکرد آنها از سوی مسئولان مورد ارزیابی قرار می گیرد و این برای پیشرفت بازیکنان بسیار خوب است.
 
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در پایان خاطر نشان کرد: اردوهای مشترک به افزایش آمادگی بازیکنان کمک زیادی می کند و تورنمنت آلمان نیز فرصت مناسبی برای ارزیابی کادر فنی از سایر تیم های پارالمپیکی است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.