سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: برنامه تکنیکی تیم را پس از اردوی مشترک با آلمان تعیین می کنیم.

رضایی: روند تاکتیکی تیم بعد بازی با آلمان مشخص می شودهادی رضایی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره بازی دوستانه با تیم ملی آلمان بیان کرد: چهاردهمین اردوی آمادگی تیم را در قالب اردوی مشترک با آلمان برگزار می کنیم که در این اردو سه دیدار تدارکاتی پیش بینی شده است که امروز اولین دیدار با پیروزی ایران به پایان رسید.

وی ادامه داد: پس از این دیدارها، روند تاکتیکی تیم را برای ریو مشخص می کنیم.این اردو شناخت و بررسی عملکرد بازیکنان تیم است تا به ترکیب نهایی تیم دست پیدا کنیم.

رضایی افزود: ماه آینده اردو مشترک همراه با یک تورنمنت در آلمان خواهیم داشت و دیدارهای تدارکاتی که در ایران داریم به موفقیت ما در این تورنمنت کمک زیادی می کند.تیم های چین و روسیه نیز در این رقابت حضور دارند و فرصت خوبی است که شناختی از بازی های این تیم ها پیدا کنیم.

وی درباره اردوی مشترک با آلمان تصریح کرد: آلمان تیم دوم قهرمان اروپا است که با هزینه و در خواست خود مسئولان این تیم لرای برپایی اردو به ایران آمده و ما نیز از این موضوع استقبال کردیم چرا که فرصت مناسبی است تا شناخت خوبی روی بازیکنان این تیم پیدا کنیم.

رضایی در خصوص اردوهای تیم ملی بیان کرد: پس از تورنمنت آلمان به هلند سفر می کنیم تا اردوی مشترکی را در این کشور برگزار کنیم و پس از آن ترکیب نهایی تیم ملی تعیین می شود تا در فصت باقی مانده تا ریو تیم با نفرات اصلی تمرین کند.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در پایان خاطر نشان کرد: تیم ملی ایران هفت بار در پارالمپیک حضور داشته که پنج دوره قهرمان و دو دوره نایب قهرمان شده است و ما تلاش می کنیم درهشتمین حضور خود عنوان قهرمانی و مدال طلا را بدست آوریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.