سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: تیم ملی آلمان برای برپایی یک اردوی مشترک به ایران می آید.

رضایی: والیبال نشسته ایران میزبان ژرمن ها است
هادی رضایی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: تیم ملی والیبال نشسته مران با 16 بازیکن از روز چهارشنبه 19 خرداد ماه اردوی آمادگی خود را برپا می کند و از یکشنبه 24 خرداد تیم ملی والیبال نشسته آلمان برای برگزاری اردوی مشترک به تیم ملی می پیوندد.

وی افزود: تیم ملی آلمان با ترکیب اصلی خود 23 خرداد وارد ایران می شود و پس از آنها به مدت 6 روز صبح ها تمرینات مشترک ملی پوشان ایرانی و آلمانی در محل فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار می شود و برای نوبت بعد ازظهر نیز 6 دیدار تدارکاتی پیش بینی شده است.

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: از دیدارهای پیش بینی شده، 2 دیدار با تیم ملی ایران خواهد بود و 4 دیدار نیز با تیم های باشگاهی انجام می شود. گسترش فولاد تبریز و نمایندگان شیراز، البرز و گنبد نیز سه تیم دیگر برای برگزاری این مسابقات هستند.

رضایی ادامه داد: تیم ملی قبل از ورود آلمان ، سه روز تمرینات سختی را انجام می دهد و در پایان این اردو یک ملی پوش حذف و یک بازیکن به صورت ذخیره از تیم جدا می شود تا ترکیب نهایی تیم مشخص شود.

وی در خصوص اسامی ملی پوشان دعوت شده به این اردو گفت: داود علیپوریان، صادق بیگدلی(تهران)، مهرزاد مهروان، ابوالفضل اولیائی(البرز)، حسین فرزانه (قزوین)، محمدرضا سبحانی‌نیا(اصفهان)، امیر حسین کفشدار، رمضان صالحی، مرتضی مهرزاد، مجید لشکری (مازندران)، عیسی زیراهی (مرکزی)، میثم علیپور (گیلان)، آرش خرمالی (گلستان)، سیدحسین حسینی، حسین گلستانی (قم)، مهدی بابادی (خراسان رضوی) ملی پوشان دعوت شده به یازدهمین مرحله تمرینات هستند.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در پایان خار نشان کرد: تمرینات این اردو با نظارت علیرضا معمری، بهمن تاروردی زاده، حسن محمدی و حسن بخشعلی پور به عنوان مربیان تیم ملی برگزار خواهد شد.حجت الاسلام و المسلمین علی دهقان به عنوان نماینده فرهنگی در کنار ملی پوشان حضور دارد و سرپرستی این اردو که از 19 تا 30 خرداد ماه برپاست بر عهده فرشید آشوری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.