مراسم تودیع رضا گل محمدی مدیرکل پیشین و معارفه امیر عفراتی سرپرست جدید ورزش و جوانان استان البرز با حضور خادم معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز برگزار شدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این مراسم با حضور ر خادم معاون حقوقی، امور مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوانان، دکتر معصومی معاون استاندار البرز، دکتر کولیوند و سردار اکبریان نمایندگان مردم کرج اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی، رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، امیر عفراتی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، رحمانی مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان، عسگری مورودی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری البرز، نمایندگان شورای اسلامی شهر کرج، مسئولان هیئت های ورزشی و جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان البرز در تالار میلاد شهرداری کرج برگزار شد.

در این مراسم به صورت رسمی و با قرائت و اهدای حکم دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان، رضا گل محمدی مدیرکل فعلی ورزش و جوانان استان تهران تودیع و امیر عفراتی از مدیران وزارت ورزش و جوانان به عنوان سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان البرز معارفه شد.

 خادم،  معصومی،کولیوند، رضا گل محمدی، امیر عفراتی، ابراهیم جوادی قهرمان اسبق المپیک و پیشکسوت کشتی کشور و محمد نوذری رئیس هیئت تکواندو استان در این مراسم سخنانی را در خصوص دستاوردهای دوره گذشته و همچنین برنامه ها و انتظارات پیش روی ورزش و جوانان استان البرز مطرح کردند.

در پایان این مراسم روسای هیئت های ورزشی استان البرز با اهدای تقدیرنامه و هدایایی از زحمات و دستاوردهای زمان مدیریت رضا گل محمدی در ورزش و جوانان استان، تجلیل و قدردانی کردند.

 شایان ذکر است، در این مراسم کلیپی نیز از موفقیت ها، عملکرد و مهم ترین اقدامات صورت گرفته در 28 ماه مدیریت گل محمدی به نمایش گذاشته شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار