سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

نگذارید ماهان یک جای امن برای فساد شود

امام جمعه ماهان گفت: در شان وجایگاه باغ شاهزاده ماهان نیست که درآن قلیان استعمال شود نباید بگذاریم ماهان به جایی امن برای فساد تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام محمدمحمدزاده خطاب به مسئولین میراث فرهنگی گفت: به باغ شاهزاده نباید فقط نگاه اقتصادی داشته باشید، بایداین باغ فقط یک جای تفریحی وسیاحتی باشد وحتی سرو غذا دراین باغ در شان یک مرکز جهانی نیست، چه برسددر آنجا استعمال قلیون صورت گیرد.

وی اظهار کرد: این باغ دارای یک ظرفیت بزرگی است که می توان فرهنگ ناب اسلامی را در آنجا به نمایش گذاشته شود.

امام جمعه ماهان افزود: همانگونه که بردن غذا به داخل باغ ممنوع است استعمال قلیون هم باید ممنوع شود.

محمدزاده با انتقاد از عدم جلوگیری از استعمال قلیان در سطح باغ رستورانهای این منطقه گردشگری  و ورایج شدن مصرف مشروب در بین نوجوانان وجوانان تصریح کرد: تصمیمات این شورا لازم اجراست وباید انجام شود در غیر اینصورت اگر جلسه ای برگزارنشود خیلی بهتراست.

وی گفت: در باغ شاهزاده، باغ متولی باشی وباغ رزسفید که هرسه از باغ هایی هستند که دولتی نیز هستند واین باغ هابه اجاره داده شده اند، استعمال قلیان را در آنهاشاهد هستیم.

وی در ادامه افزود: در زمینه اوقات فراغت دانش آموزان باید یک شورایی ایجاد شودکه هماهنگ کننده کلاسهای آموزشی که از طرف آموزش وپرورش، بسیج، اوقاف وموسسات قرآنی که گذاشته می شودباشد تا از دادن آمارهای سوری جلوگیری شود وصرف گزارش برای برگزار کنندگان نباشد.
انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.