سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

رونمایی از پوستر همایش ملی کاهش آب بدون درآمد در همدان

پوستر همایش ملی مدیریت مصرف و کاهش آب بدون درآمد که تیرماه در همدان برگزار می‌شود، رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در این همایش مدیران و کارشناسان دفتر مدیریت مصرف و کاهش آب بدون درآمد شرکت‌های آب و فاضلاب کشور با حضور مقامات ملی و استانی در کنار فعالان بخش خصوصی در حوزه بهره‌برداری آب و فاضلاب به تشریح مسائلی در این خصوص خواهند پرداخت.


مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان در حاشیه مراسم رونمایی از پوستر این همایش اظهار کرد: این همایش دو روزه در روزهای 22 و 23 تیرماه سال جاری به میزبانی شرکت آب و فاضلاب همدان برگزار می‌شود.

حمید عزیزی اشاره به حضور 100 نفر از مدیران، کارشناسان و صاحب نظران حوزه نظارت بر بهره‌برداری و مدیریت مصرف شرکت‌های آب و فاضلاب کشور در این همایش گفت: علاوه بر حضور مسؤولان عالی‌رتبه استان از جمله استاندار و معاونان وی در این همایش، مسؤولان مرتبط با موضوع همایش از وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز میهمانان و سخنرانان ویژه همایش خواهند بود.

وی هدف از برگزاری این همایش را تبادل تجربیات، استفاده از دانش روز و بهره‌گیری از سیستم‌ها و دستگاه‌های نو با هزینه کمتر و بازدهی بیشتر در راستای ارتقای سطح کیفی و کمی فعالیت‌ها در این حوزه برشمرد و افزود: همدان به لحاظ عملکرد مطلوب در این حوزه و برخورداری از ظرفیت‌های فنی و اجرایی بالا برای میزبانی این همایش انتخاب شد که امیدواریم به نحو شایسته و اثربخش برگزار شود.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان برگزاری نمایشگاه معرفی محصولات فنی و مهندسی فعالان این حوزه و بهره‌برداری، برگزاری کارگاه‌های تبادل نظرات و جلسات ارائه مقالات تخصصی و برگزاری تور گردشگری برای میهمانان خارج از استان را از دیگر برنامه‌های این همایش برشمرد.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه 30 غرفه تخصصی از شرکت‌های دانش‌بنیان و فعال در حوزه تولیدات لوازم و تجهیزات مورد نیاز آب بدون درآمد شرکت خواهند داشت که در روزهای 23 و 24 تیرماه از ساعت 8 تا 13 و 15 تا 17 در مجموعه فرهنگی ورزشی آبیاران پذیرای علاقمندان خواهد بود.

عزیزی در خصوص موارد فنی در طراحی پوستر همایش نیز افزود: ضمن حفظ اصول طراحی پوستر، نمادهایی در راستای تنظیم موضوع مدیریت مصرف و کاهش آب بدون درآمد در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ د


برچسب ها: همدان ، کاهش آب ، همایش ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.