سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چمن ورزشگاه هرات در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد

فیفا یکی از کارشناسان خود را عازم هرات ساخت تا شروع کار فرش مصنوعی این ورزشگاه را تایید کند.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، به گفته یکی از مسولین فدراسیون فوتبال هرات، این کارشناس فیفا را سید علیرضا آقازاده، دبیر کل فدراسیون فوتبال افغانستان، نیز همراهمی کرد. با تایید مرحله زیر سازی این ورزشگاه، کار عملی نصب نمودن فرش مصنوعی آغاز شده است و تا پانزده روز دیگر ادامه خواهد داشت.

اگر کار به همین منوال ادامه داشته باشد، احتمال میرود تا بعد از عید رمضان، این ورزشگاه بتواند در بازی های رسمی مورد استفاده قرار گیرد.

پروژه فرش مصنوعی ورزشگاه هرات سومین پروژه گل مربوط به فیفا است که در افغانستان اجرا می گردد. فدراسیون فوتبال افغانستان در اجرای این سه پروژه تا اکنون به شکل موفق عمل نموده است. کار نصب چمن مصنوعی در ورزشگاه فدراسیون فوتبال و اعمار تعمیر فدراسیون فوتبال کشور دو پروژه دیگر گل هستند.

چمن مصنوعی ورزشگاه هرات اولین پروژه مهم فوتبالی است که در یکی از ولایات افغانستان اجرا می گردد. انتظار می رود اجرای چنین پروژه ها در آینده نیز ادامه پیدا نماید.

معمولاْ افتتاح پروژه های فیفا با آمدن یک هیات بلند پایه از این نهاد انجام می شود. باید دید فدراسیون فوتبال افغانستان برای روز افتتاح این پروژه چه اقداماتی را روی دست گرفته است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.