تیم مینی فوتبال پیشکسوتان افغانستان پس از کسب مقام نائب قهرمانی در جام دوستانه روسیه به کابل بازگشت.

بازگشت پیشکسوتان افغانستان از روسیه پس از نائب قهرمانی+ عکسبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، تیم مینی فوتبال پیشکسوتان افغانستان هفته گذشته عازم شهر سویستوپل روسیه شد. این تیم در گروه نخست با تیم های سویستوپل، آذربایجان و قزاقستان همگروه شد که در بازی نخست سه بر صفر تیم سویستوپل را شکست داد. 

در بازی دوم با تیم آذربایجان به نتیجه تساوی دو بر دو دست یافت و در بازی آخر گروهی ۶-۱ از سد تیم قزاقستان گذشت و بنعوان تیم نخست گروه اول، راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم قرغیزستان قهرمان دوره گذشته این مسابقات رفت که در وقت های قانونی به تساوی یک بر یک رسید و در ضربات پنالتی این تیم را شکست داد و راهی دیدار پایانی شد.

مینی فوتبالیستان افغانستان در در دیدار پایانی این رقابت ها، بازی را با نتیجه چهار بر سه به تیم مسکو واگذار کردند و به مقام نایب قهرمانی این مسابقات رسیدند.

فدراسیون فوتبال افغانستان گفته است که این تیم بدون پرداخت هزینه ای از سوی دولت افغانستان یا کشور میزبان عازم این مسابقات شده بود. این در حالی است که در طی ماه گذشته انتقاد ها از این تیم شدت گرفته بود.

لازم به ذکر است که در این رقابت ها تیم های افغانستان، روسیه، آذربایجان، قرغیزستان، قزاقستان، مولداوی و بلاروس حضور داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.