سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

انجام پایش مستمر قیمت کالا در نقده

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نقده گفت: اردیبهشت امسال رصد و پایش مستمر قیمت کالاهای خوراکی و غیرخوراکی در نقده انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه  قربان انوشه با اشاره به اقدامات و عملکرد این اداره در اردیبهشت ماه اظهار داشت: در این رابطه در حوزه بازرگانی داخلی و در راستای رصد و پایش مستمر وضعیت قیمت بازار انواع کالاها و خدمات، تغییرات قیمت 47 قلم کالای خوراکی شامل اقلام پروتینی، میوه و مرکبات، حبوبات، کالاهای اساسی، لبنیات، روغنهای خوراکی و 46 قلم کالای غیر خوراکی شامل لاستیک، آهن آلات، مصالح ساختمان و روغن موتور صورت گرفت.

وی افزود: از سوی دیگر انتخابات اتحادیه های صنفی انجام و بررسی و بیمه قالیبافان فعال شهرستان و برگزاری جلسه کمیسیون نظارت و پلمپ واحدهای فاقد پروانه کسب با همکاری اتاق اصناف و اماکن عمومی انتظامی نیز انجام شد.

انوشه از تعداد بازرسی از واحدهای نانوایی به تعداد 390 مورد در این بازه زمانی خبر داد و گفت: از این تعداد 8 مورد متخلف شناخته شده و برای آنها پرونده تخلفاتی به ارزش 250 میلیون ریال تشکیل شد.

به گفته وی، در بخش بازرگانی خارجی نیز بازدید از دفاتر بازرگانی به تعداد چهار مورد و نیز صدور و تمدید کارت بازرگانی هر کدام به تعداد دو مورد انجام شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نقده بیان کرد: بازدید از طرحهای نیمه تمام متقاضی تمدید جواز تاسیس و تکمیل فرمهای پیشرفت فیزیکی از سایر اقدامات این اداره بوده است.

انوشه با اشاره به عملکرد نظارت و بازرسی در اردیبهشت 95 گفت: در این باره، تعداد بازرسی از واحدهای صنفی و صنعتی 302 مورد انجام شد که از این تعداد 6 واحد متخلف شناخته شده و پرونده تخلفاتی به ارزش 3 میلیون و 21 هزار و 970 ریال تشکیل شد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: کالا ، معدن ، تجارت ، نقده ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.