رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تکاب گفت:هم اکنون در بخش امور اصناف در شهرستان تکاب، صدور پروانه کسب الکترونیکی در حال انجام است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه   توحید شریفی با اشاره به اینکه در فروردین و اردیبهشت امسال تعداد پرونده های متشکله 73 فقره و تعداد تخلفات کشف شده 68 مورد بوده است گفت: ارزش ریالی پرونده های متشکله نیز 14میلیون و 460 هزار ریال برآورد شده است.

وی با بیان آمار و عملکرد بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت در حوزه آرد و نان افزود: در فروردین و اردیبهشت امسال تعداد بازرسیهای انجام شده 335 واحد، تعداد پرونده های متشکله 5 فقره و ارزش ریالی پرونده های متشکله نیز 12 میلیون و 181 هزار و 450 ریال بوده است.

شریفی با اشاره به اقدامات بخش صنعت این اداره اظهار داشت: با توجه به مکاتبات سازمان صنعت، معدن و تجارت، مشکلات واحدهای صنعتی فعال، نیمه فعال، راکد و طرح های در دست اجرا در این بازه زمانی در حال پیگیری بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تکاب بیان کرد: در بخش معدن نیز برنامه زمانبندی بازدید از معادن تهیه و تدوین شده و علاوه بر آن، بازدید مستمر از معادن شهرستان تکاب مطابق برنامه زمانبندی و نیز بررسی و ساماندهی وضعیت قراردادهای مسئولان و اعلام به واحدهای فاقد مسئول فنی، از سایر اقدامات اداره صنعت، معدن و تجارت تکاب بوده است.

شریفی تصریح کرد: هم اکنون در بخش امور اصناف، صدور پروانه کسب الکترونیکی نیز در شهرستان تکاب در حال انجام است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تکاب با اشاره به اهم اقدامات نظارت و بازرسی در فروردین و اردیبهشت امسال در زمینه کالای قاچاق و دخانیات این شهرستان گفت: در این زمینه 75 مورد بازرسی صورت گرفته و 5 پرونده تشکیل و 5 تخلف به ارزش 275 میلیون ریال کشف شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.