سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دردی به نام واردات کالای لوکس که انگار درمان ندارد؟!

کارشناسان اقتصادی معتقدند که ورود کالاهای لوکس، دردی از کشور را دوا نمی کند و باید همه مسولان ذی ربط بسیج شوند تا درپسابرجام جلوی واردات کالاهای غیرضروری گرفته شود.

محمدحسین میرمحمدی کارشناس اقتصادی در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص واردات کالاهای لوکس گفت:دولت باید به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی از واردات بی رویه کالاهای لوکس جلوگیری نماید.

وی افزود:نباید فراموش کنیم که اعمال محدودیت به تنهایی کارساز نیست و باید از تولید داخل نیز حمایت ویژه صورت گیرد و بستر برای رقابت کالاهای داخلی فراهم شود.


***ورود کالاهای لوکس کاهش پیدا کرده است 

در ادامه محمد علیپور کارشناس اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت:افراد سودجو با واردات کالاهای غیر ضروری عملا فرصت شغلی را برای کشورهای دیگر فراهم می کنند، علاوه بر این ارزهایی که برای تامین نیازهای اساسی کشور و انتقال تکنولوژی ارائه می‌شود ،باید صرف واردات کالاهای لوکس شود.

وی در ادامه با بیان اینکه  ورود کالاهای لوکس، دردی از کشور را دوا نمی کند، تصریح کرد: باید همه مسولان ذی ربط بسیج شوند تا درپسابرجام، با تمهیدات اساسی جلوی واردات کالاهای غیرضروری گرفته شود.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.