سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج ؛

تقدیر رئیس جمهور از 8 دانش‌‌آموز و فرهنگی

معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان گفت:از رتبه‌های برتر پرسش مهر رئیس‌جمهور، توسط دکتر روحانی از 8 دانش‌‌آموز و فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد تقدیر می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید بهاءالدین ملک‌حسینی افزود  : آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته توانست در مسابقات و جشنواره‌ها و همایش‌های کشوری دانش‌‌آموزی و فرهنگیان رتبه‌های بسیار خوبی را در زمینه‌های فرهنگی و هنری، قرآن و نماز و نهج‌البلاغه کسب کند.

این مسؤول در اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دانش‌آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات قرآنی در سال گذشته در سطح ملی خوش درخشیدند و رتبه‌های بسیار خوبی کسب کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برای مثال در زمینه نهج‌البلاغه بهترین رتبه از آن استان ما بود که افتخاری بزرگ برای دانش‌آموزان و در کل آموزش و پرورش استان محسوب می‌شود.

وی گفت: در سال جاری نیز برنامه‌های خوبی تاکنون برگزار شده که مهم‌ترین آن مسابقات قرآنی با حضور بیش از دو هزار دانش‌‌آموز در مرحله استانی و به میزبانی شهر یاسوج و آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد بود.

ملک‌حسینی بیان کرد: پس از آن مسابقات مرحله استانی قرآن و عترت و نماز فرهنگیان را با حضور نزدیک به 500 فرهنگی برگزیده برگزار کردیم.

این مسؤول در آموزش و پرورش استان در ادامه با اشاره به موفقیتی دیگر از سوی فرهنگیان و دانش‌آموزان استان گفت: دانش‌آموزان و فرهنگیان ما تعداد هشت رتبه برتر پرسش مهر را کسب کردند که نشان از توانمندی استان در حوزه تعلیم و تربیت در زمینه کسب رتبه‌های ملی دارد.

وی گفت: تعداد سه دانش‌آموز و همچنین تعداد 5 فرهنگی هم استانی موفق به کسب چنین رتبه‌هایی در زمینه پرسش مهر ریاست جمهوری شدند.

این مسؤول با نام بردن از این برگزیدگان گفت: در حوزه دانش‌آموزی فاطمه هادی‌پور در زمینه طراحی، علی عربی در حوزه عکس و همچنین عاطفه پناهنده در زمینه نقاشی موفق به کسب رتبه‌های برتر پرسش مهر ریاست جمهوری شدند.

ملک‌حسینی سپس به فرهنگیان برگزیده هم استانی در پرسش مهر ریاست‌جمهوری اشاره کرد و گفت: سید صالح زینی‌پور در حوزه نمایش‌نامه نویسی، فرزانه مرتضوی در زمینه پوستر، یعقوب کاظمی در حوزه فیلم، نجف اصغرنژاد در زمینه مقاله پژوهشی و همچنین فاطمه فتحی در زمینه نقاشی پرسش مهر ریاست جمهوری موفق به کسب رتبه شدند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از رسیدن بیش از 30 هزار اثر به دبیرخانه واقع در آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: نهایتا با بررسی آثار ارسالی به دبیرخانه، تعداد 148 اثر را به مرکز ارسال کردیم که توانستیم موفقیت اخیر را کسب کنیم.

وی گفت: این تعداد برگزیده هم استانی به همراه سایر برگزیدگان از سراسر کشور توسط رئیس‌جمهور در نیمه دوم تیرماه مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام /ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.