سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناخدا احمدی : 3 ماه از خدمت ماهینی باقی مانده است

احمدی : 3 ماه و 7 روز از خدمت حسین ماهینی باقی مانده است و حتی اگر ملوان بازی نداشته باشد ماهینی باید در این تیم بماند .


 ناخدا احمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پاسخگوی سوالاتی در خصوص وضعیت تیم فوتبال ملوان بندر انزلی شد .

1 . در خصوص آخرین وضعیت باشگاه ملوان بگویید 
در چند روز گذشته تمام مسایل تیم تحت تاثیر خرید امتیاز تیم فوتبال نفت تهران قرار گرفته است و به همین دلیل تمام کار ها به بعد از مشخص شدن وضعیت این تیم موکول شده است .

2 . باشگاه ملوان چقدر به خرید امتیاز باشگاه نفت تهران امیدوار است ؟
در رابطه با این سوال نمی توان پاسخ قطعی داد اما ما امیدواریمبا شرایطی که در حال حاضر وجود دارد موفق به این امر مهم شویم .

3 . آیا اگر موفق به خرید امتیاز نفت تهران شوید امتیاز لیگ یکی خود را واگذار می کنید یا با تیم دومتان در مسابقات حاضر می شوید ؟
در این رابطه تصمیم خاصی گرفته نشده است و این مسئله بستگی به نظر هیات مدیره باشگاه دارد.

4 . تمرینات تیم از چه زمانی آغاز می شود ؟
به امید خدا در هفته آینده پس از مشخص شدن وضعیت واگذاری تیم نفت تصمیم گیری های لازم صورت می گیرد تا تمریناتمان را برگزار کنیم . 
5 . آیا تمام بازیکنانی که در فصل گذشته با ملوان قرار داد داشته اند دستمزدشان را دریافت کرده اند ؟
پرداختی دستمزد ها صورت گرفته است اما همه مبالغ پرداخت نشده زیرا مبلغ قرار داد بازیکنان با یکدیگر متفاوت بوده است . 

6 . وضعیت ماهینی چه می شود ؟ شنیده شده با وجود باقی ماندی زمان خدمتش کارت پایان خدمت دریافت کرده است . چنین موضوعی صحت دارد ؟
خیر چنین مسئله ای نیست . ماهینی به غیر از زمان تسویه اش تا 13 / 2 سرباز محسوب می شده است زیرا دارای کارت بسیج بوده و می توانسته از خدمات رزمندگان استفاده کند اما چنیم مسئله ای توسط ستاد کل تایید نشده است و به همین دلیل ماهینی باید از آن تاریخ 3 ماه و 7 روز دیگر خدمت کند . به همین دلیل وی تا 19 / 5 سرباز است و حتی اگر بازی برگزار نشود باید در تمرینات حاضر شود .

7 . آیا با باشگاه پرسپولیس تعاملی وجود داشته تا ماهینی بتواند تا پایان زمان خدمتش در تمرینات حاضر شود ؟
این مسئله در اختیار هیات مدیره است و باید دید چه تصمیمی گرفته می شود اما مسئله ای که مشخص است آن لست که از لحاظ قانونی ماهینی تا 19 / 5 سرباز ملوان محسوب می شود .

8 . تراکتور سازی اقدام به جذب بازیکن – سرباز کرده است آیا ملوان هم قصد جذب بازیکن دارد ؟ 
تا جایی که اطلاع دارم  هنوز تراکتور سازی بازیکن – سربازی را جذب نکرده است و قرار آن است تا از اول تیر ماه بازیکنان خاطی برای گذراندن دوره سربازیشان راهی تیم هایشان شوند .
خوشبختانه پس از مسئله ای که بر سر جذب مهدی شریفی پیش آمد قرار شد تا به ازای هر بازیکنی که راهی تبریز می شود یک بازیکن به انزلی بیاید . البته ممکن است به دلیل آن که ما مجبور شویم در لیگ یک بازی کنیم بازیکنان بهتر راهی تراکتور شوند و به ازای هر بازیکنی که به ما می دهند 2 نفر راهی تبریز شوند .

9 . در صورت واگذاری امتیاز نفت تهران به ملوان ، وضعیت بازیکنانی که با این تیم قرارداد دارند چه می شود ؟
در این رابطه هنوز تصمیمی گرفته نشده است و تمام دغدغه ما آن است تا هرچه زود تر وضعیت امتیاز نفت مشخص شود . 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.