عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: ممنوعیت حضور سربازان ملی پوش خاطی در تیم های باشگاهی برای منافع تیم ملی در نظر گرفته شده است.

عبدالکاظم طالقانی در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره ممنوعیت حضور ملی پوشان سرباز خاطی در تیم های باشگاهی گفت: این امر در جلسه دیروز هیئت رئیسه به عنوان پیشنهاد مطرح شده و تاکنون به تصویب نرسیده است.

وی افزود: برهمین اساس پیشنهاد دادیم بازیکنان سربازی که نمی توانند برای تیم ملی به میدان روند، برای هیچ باشگاهی هم حق بازی نداشته باشند.

طالقانی درخصوص تقابل فدراسیون و باشگاه های نظامی در صورت تصویب این پیشنهاد بیان کرد: به هیچ وجه این امر درست نیست. منافع تیم ملی بر هر موضوعی ارجحیت دارد و ما روی این پیشنهاد کار می کنیم تا بیشترین منفعت را به تیم ملی برسانیم.

عضو هئیت رئیسه فدراسیون درباره این که یروش رفیعی بازیکن سرباز تراکتور تنها بازیکنی است که مشمول این قانون می شود، اظهار کرد: سروش هم می تواند جزو مشمولان این قانون باشد. ما منافع تیم ملی را در نظر می گیریم و در این راه ممکن است بازیکن یا باشگاهی خسارت ببینند. البته این امر تاکنون در حد یک پیشنهاد مطرح شده و تا زمانی که به تصویب نرسد نمی توان چندان روی ممنوعیت حضور ملی پوشان خاطی در تیم های باشگاهی بحث کرد.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار