سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شگرت: امیدوارم به برکت ماه رمضان، صلح در افغانستان حاکم شود

سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان با انتشار پیامی به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک «رمضان» گفت: امیدوارم به برکت این ماه صلح پایدار در افغانستان حاکم شود.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان؛ «پیتر شگرت» سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان با انتشار پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به مردم افغانستان از برنامه‌های کاری آینده با تیم ملی و دیدار با ملی پوشان مقیم اروپا صحبت کرده است.

وی متن زیر را در صفحه رسمی فیس بوکش منتشر کرده است:

سلام افغانستان!!!

اول از همه می‌خواهم فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را به شما تبریک گفته و از خداوند برای شما لحظات خوشی میخواهم. مهمتر از همه امیدوارم به برکت این ماه صلح پایدار در افغانستان حاکم شود.

در چند هفته گذشته من مشغول دیدار با بازیکنان تیم ملی در شهرهایشان بودم تا ضمن آگاهی از وضعیت کنونی‌شان، شاهد تمریناتشان از نزدیک باشم.

همچنین به دنبال بازیکنان جدید هم بودم. از نظر من این سفر بسیار مثبت بود، زیرا در هر حالت باید از وضعیت بازیکنانم آگاهی داشته باشم.

پایان این سفر من در کابل خواهد بود. من در جریان رقابت‌های لیگ برتر به کابل خواهم آمد تا بتوانم بازی بازیکنان داخلی فوتبال افغانستان را ببینم تا استعدادهای خوب را کشف کنم.

یک بار دیگر رمضان مبارک


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.