سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

برگزاری آزمون مسابقات ملی مهارت

آزمون مجدد مرحله شهرستانی مسابقات ملی مهارت در خوزستان برگزارمی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان در خرمشهر گفت: آزمون مجدد مرحله شهرستانی هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت انتخابی چهل و چهارمين مسابقات جهانی مهارت ویژه غایبین با حضور ۲۵۲ نفر برگزار شد.

عبدالنبی سواعدی افزود: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ترتیبی اتخاذ کرد که افرادی که قادر به شرکت در نخستین مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات نشده بودند در روزهای ۱۱ و ۱۲ خردادماه جاری در آزمون مجدد شرکت کنند.

وی با یادآور شدن اینکه مسابقات ملی مهارت در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری به صورت سالانه در کشور برگزار می شود، گفت: امسال، مرحله نخست شهرستانی این دوره از مسابقات، ۲۵ اردیبهشت ماه، مرحله استانی هشتم و نهم مردادماه و مرحله کشوری آن نیز نيمه دوم مهرماه برگزار می شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان با بیان اینکه برگزیدگان نهایی شانزدهمين و هفدهمين مسابقات ملی مهارت پس از شركت در اردوهای آماده سازی و گزينش نهايی در چند رشته منتخب به چهل و چهارمين مسابقات جهانی مهارت اعزام می شوند، افزود:  این دور از مسابقات جهانی مهارت در سال ۲۰۱۷ و در ابوظبی برگزار می شود.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.