سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«یادهای دلنشین»؛‌ تجلیل کتاب از درگذشتگان عرصه قلم

یاد و خاطره درگذشتگان عرصه قلم در کتاب «یادهای دلنشین» منتشر شده و در دسترس مردم قرار می‌گیرد.

کامران شرفشاهی، شاعر و مدیر مسئول انتشارات تجلی مهر در خصوص تازه‌ترین کار خود در عرصه نویسندگی به خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «یادهای دلنشین» عنوان تازه‌ترین کتاب من است که یادداشت‌هایی درباره دوستان اهل قلمی را که به دیار باقی شتافته‌اند، در خود جای داده است.

وی افزود: یادداشت‌هایی متأثر از درگذشت چهره‌های شاخص عرصه قلم در روزهای کوچ ناباورانه این عزیزان در مطبوعات و دیگر رسانه‌ها منتشر شده است و اکنون تمامی آنها در مجموعه‌ای با عنوان «یادهای دلنشین» منتشر خواهند شد.

این شاعر اظهار داشت: از افرادی که نام آن‌ها در کتاب «یادهای دلنشین» آمده می‌توان به آرش باران‌پور، سید حسن حسینی، قیصر امین‌پور، تیمور ترنج، محمدرضا آغاسی و حمید کرمی اشاره کرد.

خاطرنشان می‌شود؛ شرفشاهی تا به امروز کتاب‌هایی با عناوین «آبروی آب:گزیده شعر شاعران معاصر در مدح حضرت ابوالفضل (ع)»، «آشناترین غریب»، «ردی بر رمل‌های تشنه»، «بیا با هم بخندیم»، «از همیشه عاشقانه‌تر»، «سبز و سپید و سرخ»، «سرود سرخ حماسه»، «آفتاب امید»، «فصل آبی پرواز» و «سرزمین ستاره ها» را به بازار کتاب ارائه کرده است.


انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.