سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

ترس و واهمه آل سعود از بیداری اسلامی

کارشکنی سعودی‌ها در مسأله حج به‌ دلیل ترس از بیداری اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه شهرک طالقانی ماهشهر گفت: کارشکنی آل‌سعود در مسأله حج به دلیل ترس و واهمه از بیداری اسلامی است.

حجت‌الاسلام سید سلمان هاشمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرک طالقانی افزود: آزادی امروز در کشور مرهون امام(ره) است، آزادی که منطبق بر اصول و قواعد اسلامی است و با بی‌بند و باری تفاوت و تمایز فراوانی دارد.

وی گفت: یکی از خصوصیات بارز امام خمینی(ره) اتکال به خداوند و عدم اعتماد به دشمن بود و با همین اتکال به خداوند متعال توانست انقلاب اسلامی ایران را رهبری کرده و به پیروزی برساند.

خطیب جمعه شهرک طالقانی افزود: امام به صراحت می‌فرمود چون اتکال ما به خداوند است بنابراین از هیچ کس و هیچ مسأله‌ای هیچ واهمه‌ای نداریم.

هاشمی گفت: خصوصیت دیگر امام راحل اعتقاد و اعتماد به نیروی مردمی بود و می‌فرمود همه کارها از امور نظامی و اقتصادی گرفته تا سیاسی باید به مردم سپرده شود و ایشان اعتقاد داشتند که اگر کارها به مردم سپرده شود همه مشکلات حل خواهد شد.

وی خصوصیت دیگر امام راحل را توجه ویژه به محرومان عنوان کرد و افزود: امام راحل با زاغه‌نشینی مبارزه کرد و توجه به محرومان و مستضعفان از خصایص بارز این بزرگوار بود.

خطیب جمعه شهرک طالقانی به برخی مشکلات این شهرک نیز اشاره کرد و گفت: مشکل آب و برق از مهم‌ترین مشکلات این شهرک است که اقداماتی نیز در این رابطه صورت گرفته است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.