بزرگترین ودیعه امام راحل در بین ما بحث ولی‌فقیه و ولایت فقیه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه اروندکنار گفت: تقوای الهی سبب قبولی اعمال نزد خداوند تعالی است و عمل بدون تقوا هیچ ارزشی نزد خداوند ندارد.

حجت‌الاسلام مهدی محمدی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه با تسلیت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) افزود: ایشان بی‌بدیل و بی‌نظیر بودند، زیرا در بین تمام علما و مراجع تنها ایشان توانستند انقلاب عظیم اسلامی را بنیان گذارند و دوست و دشمن در عظمت وی زبان به اعتراف گشودند.

وی گفت: امام احیاگر واقعی دین پیامبر اسلام هستند، زیرا ایشان زمانی اسلام را احیا کردند که واقعا احکام اسلام در جامعه عمل نمی‌شد و تغییر کرد، وی تنها کسی بود که بعد از ائمه اطهار اسلام را حاکم کرد.

امام جمعه اروند کنار افزود: امام راحل حکومتی بنا نهاد که نه وابسته به شرق است و نه وابسته به غرب، خط امام راحل آمریکا را شیطان بزرگ و اسرائیل را غده سرطانی می‌داند، اگر کسی در کنار امام (ره) بوده و آمریکا را شیطان بزرگ نداند قطعا منحرف شده است.

محمدی‌پور گفت: بزرگترین ودیعه امام راحل در بین ما بحث ولی‌فقیه و ولایت فقیه است و بارها به مقام و جایگاه مقام معظم رهبری اشاره کرده‌اند.

وی افزود: مجلس خبرگان در آن‌زمان با انتخاب بسیار درست مقام معظم رهبری کار بزرگی انجام داد و امروز به‌خوبی می‌بینیم مقام معظم رهبری با صلابت و اقتدار انقلاب را از بین انواع فتنه‌ها گذرانده و هدایت کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.