سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

ویزیت مجدد بیمار سنگین وزن اهوازی

راستای پیگیری های مستمر از وضع عمومی بیمار سید موسی شریفی بیمار سنگین وزن اهوازی، ویزیت و معاینات قلبی و عروقی از وی انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرپرست تیم درمانی بیمار سیدموسی شریفی گفت: با توجه به پیگیری های مستمر از وضعیت بیمار و مشاوره های تیم پزشکی، متأسفانه عمل جراحی که برای کاهش وزن بیمار در نظر داشتیم، به لحاظ مشکلات قلبی و عروقی و وضعیت جسمانی نامطلوب وی قابل انجام نمی باشد.

دکتر میثم معزی افزود: درمان این بیمار بیشتر مراقبتی و حمایتی است و تاکنون متخصصان تغذیه، قلب و عروق و داخلی ویزیت وی را انجام داده و به دلیل سکته مغزی قبلی بیمار نیز از تیم مغز و اعصاب دعوت نموده ایم که از نزدیک وی را مورد معاینات تکمیلی قرار دهند.

مدیر امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی دانشگاه تصریح کرد: امروز بیمار توسط دکتر علی کردونی متخصص قلب و عروق ویزیت شده و داروهای آن نیز تهیه و بصورت رایگان در اختیار وی گذاشته شد ولی بیمار نیاز مبرم به خدمات مراقبتی، حمایتی و بهداشتی دارد و با توجه به روحیه بالا و همکاری خوب وی با تیم درمان معاونت درمان دانشگاه ان شاء الله با ویزیت مستمر  و ماهانه تیم متخصصان به نتیجه مطلوب درمانی خواهیم رسید.

شایان ذکر است سید موسی شریفی بیمار 320 کیلویی اهوازی، بیمارسنگین وزنی است که نیاز جدی به خدمات درمانی دارد و به دستور مستقیم دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تیم درمانی متشکل از متخصصان تغذیه، قلب و عروق، داخلی و فوریت های پزشکی تشکیل و به درمان وی پرداخته است.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.