سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

متلاشی شدن باند فعال قاچاق سلاح و مهمات

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از انهدام یک باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، دادخدا سالاری در تشریح جزئیات این خبر گفت : با عنایت های خداوند متعال و تلاش ها و اقدامات اطلاعاتی شبانه روزی مامورین اداره کل اطلاعات استان کرمان یک باند قاچاق سلاح و مهمات متلاشی گردید.

وی با بیان اینکهباند مذکورمحموله های سلاحهای جنگی و شکاری را از غرب کشور تهیه و به استان کرمان منتقل می نموده،افزود: در رصدهای اطلاعاتی، اعضای این باند شناسایی وضربه به باند متشکله در دستور کار قرار گرفت و دریک فرصت مناسب باند مذکور منهدم گردید .

وی بااشاره به اینکه این باند یکی از باندهای فعال در امر قاچاق سلاح و مهمات جنگی و شکاری می باشد و تاکنون چندین بار اقدام به حمل سلاح و مهمات به استان کرمان کرده است،گفت:در مجموع عملیات صورت گرفته از ید متهمین و اعضای این باند تاکنون 46 قبضه انواع سلاحهای جنگی و شکاری کشف شده است.

این مقام ارشد قضائی استان کرمان اظهار داشت: در آخرین عملیات در حالیکه محموله ای شامل سی قبضه اسلحه داخل خودرویی تحت عنوان حمل بار جاسازی و به کرمان واردشده بود کشف و توقیف گردید.

سالاری عنوان کرد :محموله های مذکور طی دو مرحله توسط دو دستگاه خودرو به داخل استان منتقل که خودروهای مذکور نیز توقیف و کلیه متهمین که در امر حمل و جاسازی سلاحها مداخله داشته اند دستگیر و تحقیق از آنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.