سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

هم‌افزایی حوزه سلامت در برگزاری کنگره سرداران و شهدای استان

رئیس بسیج جامعه پزشکی بر لزوم هم‌افزایی و همکاری نهادها و دستگاه‌های حوزه سلامت در کنگره سرداران و شهدای استان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید هوشنگ رحیمیان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری اجلاسیه شهدا برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی در این اجلاسیه را متعدد عنوان کرد و گفت: بسیج جامعه پزشکی در تمامی برنامه‌های بهداشتی و درمانی موضوع اجلاسیه شهدا را برجسته و در فضای فرهنگی و تربیتی مناسبی انجام می‌شود.
 
رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از همکاری همه‌جانبه اعضای کمیته بهداشت اجلاسیه شهدای استان اذعان کرد: از همکاری و تعامل رئیس دانشگاه علوم پزشکی که یاری‌گر کمیته بهداشت اجلاسیه شهدا هستند تشکر و قدردانی می‌کنیم.
 
رحیمیان ایجاد همکاری و تعامل سازنده نهادهای فعال سلامت در راستای اجرای شایسته اجلاسیه سرداران و شهدای استان را ضروری برشمرد و تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون همکاری خوبی را در این خصوص شاهد بودیم که امید می‌رود این همکاری تا برگزاری اجلاسیه مستمر باشد.
 
رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزاری نمایشگاه فرهنگی و سلامت با محوریت دستاوردهای انقلاب در حوزه سلامت و نقش بسیج جامعه پزشکی در دفاع مقدس، استقرار ایستگاه‌های سلامت با محوریت آموزش بهداشت، راه‌اندازی بیمارستان صحرایی و ویزیت رایگان، جمع‌آوری اسناد و مستندات مربوط به شهدای بهداشت و سلامت و اجرای همایش برنامه‌ها با محوریت اجلاسیه سرداران و شهدای استان را با همکاری دستگاه‌‌ها و نهادی حوزه سلامت برگزار خواهیم کرد.
 
این مسؤول از تمامی نهادها، ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد خواست تا نهایت همکاری را با کمیته بهداشت اجلاسیه سرداران و شهدای استان داشته باشند.
 
انتهای پیام/و
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.