سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

والیبال انتخابی المپیک – ژاپن

لهستان 3 – فرانسه 2 / شاگردان آنتیگا از چنگ خروس‌ها گریختند

تیم ملی والیبال لهستان در حالی که در آستانه شکست مقابل فرانسه قرار داشت با نتیجه 3 بر 2 مقابل این تیم شکست خورد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سومین دیدار روز دوم رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک از ساعت 11و 10 به وقت ایران بین دو تیم ملی والیبال لهستان و فرانسه آغاز شد. 

در این نبرد تمام اروپایی، تیم ملی فرانسه از همان ابتدا برتری خود را به حریف هم‌قاره‌ای خود دیکته کرد و موفق شد در دو ست پیاپی مقابل لهستان به پیروزی برسد. با این وجود در ادامه این لهستانی‌ها بودند که دو ست را از آن خود کرده و کار را به ست پنجم کشاندند.

شاگردان لوران تیلی در 2 ست اول، دوم  با نتایج 25 بر 22، 25 بر 13 لهستان را شکست دادند اما در ست‌های دوم، چهارم و پنجم  این دیدار با نتایج 29 بر 31 و 25 بر 17 و 15 بر 12  مغلوب شاگردان آنتیگا شدند. 

اروین انگابث با کسب 22 امتیاز توانست امتیازآورترین بازیکن میدان لقب بگیرد و در آن طرف میدان هم دیوید کوناروفسکی با 19 امتیاز بیشترین پوئن را برای تیم لهستان بدست آورد.

تیم ملی لهستان با این پیروزی 4 امتیازی شد. شاگردان آنتیگا در روز نخست این رقابت‌ها هم با نتیجه مشابه 3 بر 2 مقابل تیم کانادا به برتری رسیده بودند. 

تیم ملی والیبال لهستان در ادامه مسابقات باید به مصاف تیم ملی والیبال ژاپن برود و تیم ملی فرانسه هم با ایران دیدار خواهد کرد. 

رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک ریو با حضور هشت تیم از دیروز (هشتم خرداد ماه) آغاز شده است و تا شانزدهم خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.